Wat een lawaai> Joep komt logeren

 Gisteren overdag was ,Joep erg rustig en savonds nadat hij zijn eten heeft gekregen en op had ๐Ÿ˜ต‍๐Ÿ’ซ wat een kabaal en maar met zijn voor tanden op de tralies knabbelen en gek springen en ja…hij had zowat het bovenklasse open gekregen en Pff (ik heb er maar druk mee ). Ik het krat er op zetten en ik ben op een gegeven moment maar naar bed gegaan , was nog wat aan het kijken >was 00.30 uur en daarna was het rustig >licht uit 

Had ik ook al verteld dat hij de waterfles al tig x er af heeft gemikt en dat ik het met een touwtje had vast gezet .nou meneer had daar aan gepeuzeld >zucht ,maar aan de andere kant denken we dat er niet veel water uit kwam ,zat er maar mee >te gooien ,dan zet hij zijn bekje in het mondstukken en duwt het een stukje op zij. Met veel kabaal ..


Vanmiddag was hij lief en ik ben ongeveer 2 uur weg geweest , hok gewoon opene laten staan ,Euh dat ga ik vannacht ook doen , dat lawaai aan mijn oren 

Nou ik weet het niet hoor met die poep bak > alles ligt er naast ,heel soms ligt er wat in en net toen ik ging kijken lagen er overal weer dropjes en ook in zijn mandje ๐Ÿ™„๐Ÿ™„๐Ÿ™„๐Ÿ™„๐Ÿ™„>dus maar weer aan spreken ,dat het in het blauwe bakje hoort >hij snappe daar natuurlijk niks van ..๐Ÿงom de dag de poepbak > ik ben nu elke dag er mee bezig inc zijn hok >wat een konijn , hij presenteerde zelfs dat de hele poep bak op zijn kop ging .misschien wil hij die bak niet in de hoek hebben>maar waar dan? Tis toch echt een driehoek..

Tegen half tien krijgt Joep zijn laatst maaltijd >doen we het licht wel uit en hopen dat hij gaat slapen en niet weer alles op stelten zet …maar we wachten maar weer rustig af …


Reacties

Populaire posts van deze blog

Srprs.me > verrassingsreis ๐Ÿฅฐ

Vada Toscane

2022