Joep komt logeren!

 Gisteren kwam Joep bij ons , hij werd gebracht door Coen en Maja >papa en mama van Joep.

Wat een feest ,Joep mag bijna twee weken komen logeren . De nacht is goed gegaan. Hij heeft lekker doorgeslapen, voordat jullie denk dat Joep onze kleinzoon is>hebben jullie het mooi mis> Joep is een konijn…wacht even …zal even foto opzoeken 

Hier zit het ondeugd…staat een hekje voor en meneer is en zit heerlijk in het mandje >zucht ..hoe? Gewoon met zijn snuitje het hekje open schuiven 🧐onee hij begin gegraven in het mandje >mandje weg zetten . 

En dat hekje >ik denk dat ik over 14 dagen spierpijn in mijn bips heb , niet met pantoffels aan er over  want dan blijf je vast steken op zo’n pinnetje ….ja ik ben met hek en rol keukenpapier in mijn handen naar voren gevallen ( rein lachen ) gelukkig niet hard bezeerd ,maar wel met mijn rechter knie op de grond>schade >niks ,deed maar even pijn , maar ik moet wel steeds opletten hoe ik over het hek ga ,vanmorgen voelde ik ook al het hek mee gaan ,dus>snel weer terug …

..kom zo terug ,even bij Joep kijken het is zo stil, 😍ligt in het krat languit >zo is hij lief.

Vanmorgen 20 gram voer geven ,kom ik met dat bakje er aan en denk ….neee!! geplast>maar niet in zijn poep en pies bakje, keukenrol erbij en opvegen en al die dropjes ook verzamelen en er in gooien. Even Joep aanspreken dat het echt daar in dat blauwe bakje moet. Zou hij het snappen?

…🙄 zijn mooie zachte mandje >wat ligt daarin? Weer een aantal dropjes  , dat weer in zijn poep bak gestopt weer toespreken,dat mag niet Joep ,maar ja hij draait om me heen en denkt vast >tis wel goed ik ben op vakantie.

BUFFETKAST

Er staat een hekje voor,dit omdat hij anders achter de kast zou kruipen,maar ja dat hekje …heeft Joep ruzie mee…

Ik zit rustig op de bank tot ik enorm lawaai hoor, ikke er naar toe rennen >zit meneer weer achter het hekje  en op te springen tegen het hek aan..

Ik met Maja appen , of ik het hekje maar weg zal zetten  doe dat maar …even later…zit Joep met zijn hoofdje en stuk van zijn lichaam achter de kast ,maar op 1 of ander manier lukt dat niet >ikke blij…maar zelf denk ik…dat hij het nog wel gaat proberen. 

Hij heeft echt een gigante ruimte om  te huppelen ,Maare savonds gaat hij gewoon weer in zijn hok..hoop dat hij vannacht in het blauwe bakje piest > leg er wel even in de hoeken naast de bak keukenrol neer > plas zat al op de plint en grond >,maar goed dat ik even de bak verschoof …

NU

Ligt Joep lekker in het krat en het is stil tot…

Morgen vertel ik jullie hoe het met Joep verder gaat 

We zijn even wezen  wandelen,ongeveer een uurtje weg geweest en Joep hoefde niet in zijn hok, toch even kijken waar hij was…mooi weer in het kratje ,als goed gedrag kreeg hij een klein snoepje en een aai over zijn bolletje , tja vanmiddag voorzet wandelen ook even bij Joep ,hij is zo lekker zacht ..

Reacties

Populaire posts van deze blog

Srprs.me > verrassingsreis 🥰

Vada Toscane

2022