Joep komt logeren🐇🐰 Dag> 7-8-9 en 10

 😵‍💫ik zou het bijna vergeten hoe het met Joep gaat, tot Maja vroeg, waar de update van Joep bleef> wel aan gedacht ,maar druk in de weer met wassen,ophangen, opvouwen >tussendoor de poepbak van Joep schoonmaken plus het hok..

Ik was een paar dagen weg geweest , dus ik naar Joep ..maar Joep dacht >wie ben jij>ging verstoppen achter de doos😂 later kwam Joep wel naar me toe ..sorry als Joep straks de dik is , Maare ik hoorde gisteravond toen rein naar bed ging hem nog een snoepje geven .hoezo verwend?

Ja tuurlijk ik verwen Joep ook! De laatste tijd met stro ,hij is altijd zo blij ,ookal loop je alleen maar langs , dan moet ik eum ev3n weer aaien >zo lekker zacht .

Telkens als ik in de woonkamer zit ,hoor ik de doos bewegen ,stond hij in het begin links nu helemaal rechts dicht bij zijn hok enne het mandje heb ik er nu voorgoed uit gehaald ,bah alweer konijnenpies in, wilde het in de wasmachine stoppen , maar Euh >toch maar niet >dus maar een beetje onder de kraan gehouden .


Elke x prijs ik hem dat hij het zo goed op zijn poepbak doet> nou en dan kijk ik later weer  zit ik weer dropjes te verzamelen >geeft niet hoor. …hij komt dan even snuffelen wat ik aan het doen ben, gisteren had hij een ongelukje gedaan op de vloer ,daar lag een plasje ,beetje nat maken en keukenpapier doet wonderen ,als Joep weer naar huis gaat. Ga ik daar wel even dweilen.

Overal in huis liggen wel slierten hooi,haha dat blijft aan mijn sokken plakken .

O wacht even >helemaal vergeten , ik dacht >omdat hij zo’n trek heeft ,geef ik heb nu smorgens 20 gram >smiddags tien gram en savonds 20 ,maar ik weet niet hoor, Joep heeft altijd trek >zal er wel aan liggen dat hij in de groei is > voor ik het in zijn voorbak heb ,moest ik hem even lokken 😂😂

En die weegschaal>dat is zo’n raar ding >heb ik tien gram >veranderd het in 7 gram >zal wel wat niet goed doen ,laatst stond er een zak tegen aan >dat zal het wel zijn en och de weegschaal heeft een landing vandaag gemaakt> van de wasmachine die was aan het centrifugeren,boem>doet het gelukkig nog wel 😎

Vanmiddag was Joep in zijn doos aan het rammelen , nou nou wat een kabaal, wel leuk dat hij naar zijn naam luisterd of het is stom toeval haha 

Filmpje doet het niet ,nah> waar is die foto nu weer gebleven???



Haha nieuw vriendje ,is toch niet leuk! 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Srprs.me > verrassingsreis 🥰

Vada Toscane

2022