Joep komt logeren🐇 dag 11

 Ach wat skattig , bij het oprapen van die lieve kleine dropjes, lagen er nu ook ieniemienie bij ,gewoon ook hard , hij zit wel vaker op de poepbak en ik zag dat ik het morgen maar weer moet verschonen, hij is echt goed bezig! 

Sorry paps en mams van Joep ,hij vind een worteltje wel erg lekker,Maare hij doet de hele week over een wortel, dan mag het toch wel? Nou ja dan mag hij straks bij jullie op dieet🙄😁

Kijk hier is hij lekker aan het peuzelen 

Verstopt hem goed tussen zijn pootjes >afblijven deze is van mij…wacht even >wat doet Joep nu weer…ik kijk heel voorzichtig om het hoekje van de muur> niet in het krat ,niet in de doos, nieten zijn hok..meneer zit boven op het hok😂😂😂 van zijn uitzicht te genieten ,het is toch ook écht wel een skatje hoor🥰 ,vergeleken met de eerste dag ,is hij een stuk stiller>tja de eerste dag moest hij snachts in zijn hokje blijven en was in opstand gekomen >jaja wij hebben Joep zijn zin gegeven >😂hoezo verwend 🤪

Reacties

Populaire posts van deze blog

Srprs.me > verrassingsreis 🥰

Vada Toscane

2022