๐Ÿ‡๐Ÿ‡๐Ÿ‡Ondeugende Joep๐Ÿ‡๐Ÿ‡๐Ÿ‡๐Ÿ˜ฑ

 Dag twee

Maja zei: misschien wil jij over 14 dagen ook wel een huisdier> nou dacht het niet (wacht even ,wat doet Joep nu weer ) ach hij zit te krabbelen voor het hooi>of is het nou stro.

Je bent wel steeds aan kijken wat hij aan het doen is, zelfs Rein kijkt geregeld >nou ja hij moet ook een beeetje voor het weekend oefenen> dan ga ik op stap ☺️ En mag hij alleen voor Joep zorgen.

Het drinkflesje van Joep ,lag weer op de grond >dus er maar een touwtje op gedaan en vanmorgen tegen tien uur kreeg hij het voor elkaar dat de fletser weer af lag >dus? >ik weer nieuw touw ophalen , kijk>

Afijn voor Joep hangt de fles nooit recht ,zit maar aan het tuitje  te trekken, straks ligt het weer op de grond …

Vannacht niet gesproeid ๐Ÿ‘geen plasjes in dehoekjes > dat doet Joep nu..wel >alles netjes >Euh bijna in zijn poep bakje ,maar in iedergeval in zijn hok>ik pakte steeds de dropjes op en gooide het in zijn poep bak, nou kijk vanavond wel hoor, wat een gedoe, dan mag Joep in zijn eigen dropjes liggen, maar meestal zit hij in het blauwe krat of in de doos.

Ik ben de tuin nog even in geweest , voor distels ,nou in een mum van tijd had hij het op> eind vd week nog een x  ,als ik koffie drink ,krijgt hij ook een klein snoepje en aan het windvaan de middag krijgt hij een knabbelbal.

Een wortelstelsels vind hij ook heerlijk >dit is een foto van mijn mobiel 
Maar het is echt Joep..dat stukje was ook zo weg , snoepjes pakt hij lief aan ,de wortel werd hardhandig uit mijn vingers gegrist > zo’n leuk gezicht datgeknabbel.

Net nog even met Joep gespeeld >nou ja wat noem je spelen. Ik heb kiekeboe gedaan ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚,lekker aaien ,als beloning kreeg ik ook iets> likte mijn broek schoon๐Ÿ˜en….

….รฉn ik heb maar een paar foto’s gemaakt >zien?



Lief hรฉ๐Ÿ˜๐Ÿ‡nou lief is anders ,geef ik hem een klein snoepje .>auw mijn vinger topje (was een lang snoepje )Euh nu leg ik het in gevolg wel neer> ik denk dat ze ( Coen en Maja ) volgende x een ander oppas adres moeten zoeken> misschien Maja haar nichtjes > Elly en Mara> zij zijn konijnen al gewend>Mara vroeg al of  Joep ook mee ging naar het weekendje uit1 nee! Jรณ dan mag ik weer bijkomen๐Ÿ˜‚
Toch vanmiddag het hok en de poep bak schoon gemaakt ,het rook naar een varkensstal ,zit toch รฉcht een ๐Ÿฐ konijn in .
Natuurlijk heb ik weer ruzie met dat hek, je moet je benen er hoog over heen gooien , mijn linker been had niet zoveel zin ,dus daar bleef mijn (net onder de knie ) haken >schade >schram en blauwe plek>valt niet op mijn been>zit al vol er mee!
Hokje schoon wat stro opgeveegd en een lekkere bal snack gegeven..over ballen gesproken  er ligt een tennisbal ๐ŸŽพ in ,eerst er aan knabbelen ๐Ÿ˜„ zou hij mee rollen>nou nada ,niks 
Ga nu koffie drinken….wat ik me wel opmerk overdag is Joep aardig rustig en savonds maakt hij me een kabaal >dan ga ik even bij hem zitten 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Srprs.me > verrassingsreis ๐Ÿฅฐ

Vada Toscane

2022