๐Ÿฐ๐Ÿฐ Joep komt logeren > dag vijf ๐Ÿฐ๐Ÿฐ

 Gisteravond was hij aardig rustig , natuurlijk is hij blij…hij hoeft snachts niet meer terug in zijn hokje en snachts kan hij heerlijk wandelen ..

Savond naar bed gaan , doe ik even het licht in het badhok aan en helemaal achter in, zat Joep in zijn mandje ,o nee ๐Ÿ˜‚ Joep zag mij en kwam als een dolle naar het hekje toe , een aai over zijn bolletje en zeggen: tot morgen ,Joep moet nu gaan slapen ๐Ÿ˜ด 

Ach zo sweet >rein ( mijn man ) is zo lief voor Joep , gisteravond komt hij uit zijn werk. Jas aan , twee tassen vast en ik zat bij Joep in de wei en vroeg >zou je even zijn water ๐Ÿ’ง bakje  willen vullen en wil je dan ook 20 gram afwegen  voor het avond eten…๐Ÿค— jรก hij heeft veel voor Joep over ,met jas en al. Vult hij netjes de bakje …in het ๐Ÿ’ฆ bakje zat een dropje in >hij dat proberen met water weg te krijgen ๐Ÿ˜vind het vies dropje aan te pakken> jo pakje toch keukenpapier >de droge dropjes pakt hij nu wel op…gelukkig maar ..Joep krijgt elke dag een knuffel van rein en hij probeert met Joep te voetballen ,maar Joep heeft daar geen zin in๐Ÿ˜‚

Rein was Joep kwijt >ik zeg wat ben je aan het zoeken๐Ÿ˜‚ ik ben Joep kwijt , hihi zat hij bij zijn voeten aan de achter kant > hij zit bij je schoenen , o ik dacht al ontsnapt ๐Ÿฅฐ

Zijn hok is ook weer schoon, het parfummetje wat er dan loskomt is heerlijk ๐Ÿ˜ต‍๐Ÿ’ซafijn gewoon even met een stoffer en blik > maar ja erg lastig met een nieuwsgierige Joep . Van rein kreeg hij zijn knabbel bol en uiteraard een aai over zijn bolletje heen> Joep is zo lekker zacht …je blijft maar aaien 

Vandaag heeft Joep iets meer voer > wisten jullie dat konijnen dik worden van wortels? Zou dat ook voor mensen gelden , dan stop ik nu met wortels eten ๐Ÿ˜๐Ÿ˜‚ ook doe ik gewoon in zijn voetbal een pluk hooi ,daar peuzelt hij lekker van …




Ik vind dat zo lief dat hij steeds in het mandje zit …๐Ÿ˜ hij poept er nog wel in ,maar ik zie ook al heel veel in zijn poepbak> dus? Hij snapt het wel ,maar misschien kon hij het niet meer op houden ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Reacties

Populaire posts van deze blog

Srprs.me > verrassingsreis ๐Ÿฅฐ

Vada Toscane

2022