Joep komt logeren 🤩dag vier

 Applausje voor Joep , dat vind een 🐰snoepje ( oei hij zal straks wel wat dikker zijn ) maar ja als “ opa en  oma”  verwen je ze wat meer toch? 

Hij is vandaag erg rustig ,ik kijk elke x wel even stiekem om het hoekje ,kijken wat hij uit vreet 😂

De geluiden weten we nu bijna allemaal , de waterfles >maar daar heb ik nu een bakje water voor gezet >elke x krijgt hij het water weer vers , even wachten >wat doet Joep nu weer..

…😂😱

Zei ik net niet> dat hij lief was ..

Het is toch wel een slim beest ,het lawaai wat ik hoorde ,was zijn poepbak die stond in de weg, nu kan hij er beter bij> waarbij? 😂😂 bij zijn ruif met hooi ,écht meest slimste konijn wat ik ken …och en elke x als ik bij het hekje sta en er over heen stap>nou ja stap,moet echt mijn been er hoog over swiepen anders lig ik weer met hek en al plat op mijn snufferd ,of ik blijf haken en heb er dan weer een blauwe plek bij…ja ik hoor jullie denken. Dan doe je dat hekje toch op zij> jullie hebben toch wel net gelezen dat hier een slim konijn zit toch?  Als hij dat heeft gezien dan denkt hij, als Alice uit zicht is ,ga ik wel even actie ondernemen 😂😂 en als hij dat weet …dan weet ik niet of vannacht onze stroomdraden en planten nog leven .hihi 

Maar wat ik wilde vertellen ( ik dwaal af ) als ik er dan sta…rent hij als een gek heen en weer , zijn hok in en uit ,meestal heb ik niks bij me > en ach dat vind ik dan zo sneu…maar moet hij maar aan wennen, vandaag of net had ik wel wat ,een paar snoepjes omdat hij zo goed zijn best heeft gedaan , maar naar het lawaaiige wat ik nu hoor> weet ik dat was vast maar tijdelijk> kan ik straks weer dropjes rapen😂😵‍💫

Tegen half vier heeft hij zijn knabbelballetje gehad en ik mijn koffie >als ik wat eet.  Krijgt Joep ook wat..


Snuffelen aan de doos

Ja ik had een filmpje van Joep gemaakt,huh waar is het filmpje nu. Afijn ik aan het filmen ging hij in zijn mandje zitten met de rug naar me toe >net of hij wilde zeggen>ik wil niet gefilmd worden >  

Reacties

Populaire posts van deze blog

Srprs.me > verrassingsreis 🥰

Vada Toscane

Slapen in dierentuin Amersfoort.