Joep komt logeren🐰🐰dag 12

 Joep was vanmiddag beetje treurig ,had er wat sla neer gelegd maar hij at maar 1 blaadje op en ging in zijn hokje zitten, och ben bij hem gaan zitten, maar bleef in zijn hokje zitten>mijn hersentjes gingen al denken, >zou hij te veel hebben gehad , moet ik toch maar weer naar 20 gram gaan >nou ja ging hij lekker hooi eten ..

Konijnen zullen ook wel eens hun dag niet hebben toch? 

Och en vanmorgen ging alles mis ..haha , water bak wiebelde in mijn handen , omdat Joep in en uit zijn hok sprong , ,droog maken met keukenpapier , heb ik zijn poepbak schoon gemaakt ,zet ik het terug en …shit zitten geen korrels in, dus weer terug 😂, hij zit wel steeds meer op de poepbak…maar hier en daar liggen nog wel dropjes , eentje was nog net vers gelegd >ieeee jakkie 😵‍💫

Dit is mijn laatste verslag van Joep komt logeren , ik ga alweer een paar dagen weg en kom zondagmiddag weer terug en dan komen Coen en Maja ook weer terug >hoe zou Joep reageren ? 

Dat horen jullie dan nog wel…leuk dat jullie mee hebben gekeken en wie weet tot de volgende oppas week…

Lieve konijnenvoetjes van Joep 🐰🐇

Reacties

Populaire posts van deze blog

Srprs.me > verrassingsreis 🥰

Vada Toscane

2022