Vreemde rode plek, waar ik laatst geprikt ben

 Lieve lezers,

Sta ik voor de spiegel, kijk ik naar mijn arm ( dit valt echt wel op ) zie ik een grote rode plek op mijn bovenarm 


Dat is óók de plek waar ik mijn moderna prik in kreeg, doet niet zeer,maar het jeukt > heb ik dat weer?

We houden het maar even in de gaten ,miss is het wel wat anders, verkeerd gelegen >maar ja hoe meer ik denk> kan dat het ook niet zijn,omdat het ook jeukt.

Mijn man vraagt of ik nog gekke dingen heb gedaan? 🧐nee ,alleen maar die vitamine voor de spieren en botten geslikt. Maar dat kan toch ook niet de oorzaak zijn...zou het aan de pannenkoeken gelegen hebben>die hebben we gehad ,lekker ,met spek en kaas 😂😂

Afijn het staat nu in mijn blog en dan kan ik het altijd weer terug vinden ,als ik het nodig heb>daarom is een blog ook zo handig ,dan denk ik jaren later >als er dan ook iemand zo’n pek heeft < dan zeg ik wacht maar even , even kijken wat ik toen heb gedaan >handig hé...ja Toppie !

We gaan er maar vanuit dat de plek weg gaat ,anders moet ik natuurlijk weer bij een dokter langs en daar heb ik geen zin in> al die dokters >en dan kom ik weer van de ene molen in de andere, net zoals bij die hoestbui 2019 en zo wandel je al een tijdje weer bij een internist omdat de bezinking te hoog was😕


Fijne zondag en laat de zon snel komen ,beetje grauw hier 

Tot de.volgende babbels

Liefs,

Alice  

Psst de rode vlek is nu aan het vervagen, eindelijk. ,gisteravond jeukte het nog ( dan gaat het over zei mijn moeder vroeger altijd ) 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Srprs.me > verrassingsreis 🥰

Vada Toscane

2022