En we zullen doorgaan zei de🐔 tegen het 🐣

 Lieve lezers.





💪💪 Yes!! Van > 101.7 naar 100.1 kilootjes 😍😍

Ja ...mijn motivatie is helemaal weer terug , ga stilletjes verder met afvallen, half Sonja en half hellofresh  en een beetje van mezelf >bewegen...doet toch ook wel goed zijn werk!

Weet je volgens mij is er helemaal geen Challenger...of dat is al geweest , want boek 👙 proof is precies het zelfde, de mannen en vrouwen die er in staan, dacht eerst nog ...heb het verkeerde boek besteld 😂maar..?  Alleen de menuutjes zijn anders.

Ik ben net even hello-fresh ingedoken en een beetje de maaltijden aan gepast aan het menu van Sonja,> zeg maar een look of like of een beetje met het zelfde inhoud > zo!! Klaar voor zes weken> week 7 is hellofresh nog aan het voorbereiden...kan ik later invullen. 

Ben ik toch wel even mooi afgevallen> met de prednison erbij, elke x als ik trek krijg neem ik kopje koffie ☕️ > in boek staat tot 3 kopjes > nou dat ga ik niet redden😀 ik heb gewoon door ☕️ gedronken ,wel meer water erbij gedronken.>dan spoelt de koffie weer weg >zo kom ik wel aan “mijn” dagelijkse koffie ..


MEET&GREET-FOTOSHOOT-BOEKEN

💪nee niet met Sonja ,maar met mijn vriendinnetje Tanja> ach we zijn samen al zo lang bezig en Tanja heeft me gewoon drie x in gehaald> zij kwam ook van heel ver en zo trots op haar   Wat ze al bereikt heeft >we zijn samen trots op elkaar! 

HOE ONZE DAG ER UIT KOMT TE ZIEN>

Nou...(wel eerst mijn 89 kilo in bezit hebben) de dag of dagen , gaan er als volgende uit zien:

Meet en Greet met Tanja en Alice🤣

Ze worden dan ontvangen bij.... voor een fotoshoot (desnoods zetten we elkaar op de foto )

Dan volgt er een heerlijke uitgebreide high-tea met van allerlei lekkers

We mogen daarna even ontspannen in een stad (wat we hebben uit gekozen ) en shoppen (hé bah op eigen kosten🤨 ) eindelijk die leuke broek die past of dat snoezige jurkje ..

Uitgeteld  liggen op het mega bed in een hotel.....en bruisen in het bubbelbad op hoogte > de stad over kijkend en zeggen tegen elkaar > dat hebben we weer mooi voor elkaar gebokst..


😂😂😂🤣haha kostelijk vermaak , net of we er waren, blijven dromen...dan komt ooit je droom tot leven en daar ben ik hard naar op zoek...misschien dit jaar en anders het haar er op...blijf positief wat je ook mee maakt in je leven >dan gaat het echt wel lukken.

Natuurlijk heb ik ook wel eens een bleeh dag, of stress of (vr) eet aanvallen, denk dan> na deze dag is er weer een nieuwe dag om te beginnen> MAAR GEEF NOOIT OP...kijk maar naar mij> 16 de , jaar gaat alweer in, ondanks alle ziektes en pillen >ga ik door> op zoek naar mijn streefgewicht > EN DIE KOMT ER .....MET VALLEN EN OP STAAN..


Fijne dag en tot de volgende babbels,

Liefs,

Alice

Reacties

Populaire posts van deze blog

Srprs.me > verrassingsreis 🥰

Vada Toscane

Slapen in dierentuin Amersfoort.