Alice de bouwer 🤩

 Lieve lezers,

Tja als je wat wint “ zelf wel betalen” bij vakantie veilingen ,moet je het zelf ook maar in elkaar flansen ,Pff wat een middag was dat >zweten ,bukken ,weer opstaan ,schroefje valt net ,als ik de draaier er in wil zetten “ gort voor domme kippen “ zeg ik dan ...soms een beetje andere tekst.

De bloembakken was een eitje , 


Bakkie er in en klaar, ik had ze zelf iets hoger verwacht, tja heb eerlijk ook niet naar de maten gekeken.

De andere pakketten waren beetje moeilijk , vooral de tweede >had ik eigenlijk iemand bij nodig gehad , sorry even slokken koffie 

Die eerst ging best nog wel gemakkelijk, zo eentje wil ik nog wel een x in elkaar flansen,maar die tweede daar slaap ik nog wel twee jaar over , heb in iedergeval mijn werk-out gehad ,ben ook helemaal moe ,gelukkig dat we een stamppotje hebben ,lekker gemakkelijk. 
Wat zal ik de volgende x eens bouwen , o haha jullie willen natuurlijk de inhoud zien😂

Morgen maar eens kijken wat ik er op ga zetten ( de tweede staat ook wel leuk in de keuken ,of miss word het de hal of???? 


Fijne avond al vast en tot de volgende babbels,
Liefs,
Alice

Reacties

Populaire posts van deze blog

Srprs.me > verrassingsreis 🥰

Vada Toscane

2022