Blijven bewegen> jaáa doe ik toch!

 Lieve lezers, 

Verlangen jullie ook zo naar de zondag? 🙃 ik wel>dan is het mijn rustdag in trainen 💪😂..

Gister ochtend had ik pijn in mijn linker arm (de arm waar ik laatst geprikt was tegen de Corona ) wat raar>was toch over en  in de loop van de morgen voelde ik het ook in mijn rechte arm....oooooo dat is SPIERPIJN...gelukkig maar!

Vanmorgen was het weer zover...poeheey, heb het voor elkaar gebokst ,nu voel ik gelijk al mijn bovenbenen en als ik morgen vroeg last heb, dan heb ik pech ,ook die dag mag ik trainen, gelukkig dat ik eerst de 15 min pak ,wie weet volgende maand wel een half uur.

Zucht heb dat mens uitgescholden voor trut 😂😂😂. Ik doe mijn best ,zit ze te zeuren >die benen...en dan doe ik het goed ,zegt ze later ...die armen..rare troel.

Sta ik op een gegeven  moment recht op, gaan we een oefening op de grond doen, nou en voor ik op de grond zit >dat duurd gewoon wat langer >is ze al bezig, dus ik laat me maar vallen ,oef auw hihi>schade viel nog mee hoor..

De zeeleeuw, nou dat werd eum echt niet ,dus ikke>plat op de grond en omhoog komen (voor mijn buikje)😁




Niet zoveel kcal verbrand als maandag ,maar ik ben in beweging (dit was trouwens het boven lichaam, afgelopen maandag was de buik aan de beurt ) ik volg haar schema maar ,dus benieuwd wat ik morgen krijg.

Zie je morgen 

%%%%%

VITAMIENTJES

ook al,zei de internist dat ik verder geen vitamines hoef te slikken, dacht ik later, tis goed met je...ik ga wel wat slikken, ik wil me weer lekker voelen, weer zin in poetsen (niet te veel natuurlijk😂) en ik had deze nog liggen 

Grote tabletten hé, vroeger kreeg ik ze weg en mijn zus toen niet, nu is het anders om, ik had ze al eens eerder gehad, zou er bijna in stikken, dus ik breek ze gewoon ,mijn tweede nog maar gehad hoor, ik weet niet wanneer ik het ga merken ..lezen jullie nog wel..

VOEDING

Wederom nieuwe food aan gemaakt en nu niet voor ,5 kilo afvallen >maar volgens mij 20 of 25 kilo en dan halve kilootje per week ,wacht ...

Maart 2022 ,ik vind het best ,ga dit ook🙄bijhouden en ik mag heel wat eten ,begin met het avond eten en een toetje , dan werk ik naar boven , soms blijft er wat over,maar wel de vetten ,eiwit en euh koolhydraten ,kijk een voorbeeldje van vandaag de rode cijfers is het vet

Zo ga ik het wel redden,denken jullie niet? 
Zie jullie morgen weer...ergens op de donderdag 

Fijne dag en lekker genieten!
Liefs,
Alice



Reacties

Populaire posts van deze blog

Srprs.me > verrassingsreis 🥰

Vada Toscane

2022