Schema aangepast

 Lieve lezers, 

Ik heb het trainings schema aan gepast , ga nu op de Wii op ma-wo en vrijdag >zoals vandaag heb ik al meer dan genoeg bewogen > dit doe ik via de goolglefit app,hoef je ook niet aan te zetten gaat allemaal van zelf.

Ik had even een app >ommetje > dat is dus niks voor mij, was ik al meer over de helft , dacht ik shit moet eum nog aan zetten >dus? Die is er al weer afgegooid en elke dag 20 min wandelen, ga ik toch niet doen> 😂😂zo ben ik en dat verander ik toch niet .

De foodapp vul ik nog steeds trouw in, laatst wilde ik nog wat pakken, toch even in mijn app kijken> nee dat kan niet>dus maar weer een glas water gedronken.

Ik heb het gevoel dat mijn broek bij de benen al wat losser zit > dus vol houden ..

Ik kom straks 1 per maand met resultaten wat ik woog en wat ik dan weeg ,eigenlijk zou ik de cm weer moeten pakken en alles opmeten, 🤔zou ik morgen vroeg nog wel even kunnen doen. Belangrijkste is de buik-heupen-bovenbenen-talie en miss de kuit en bovenarm..nou kijk nog wel.

12 mei kom ik me hier weer meldden >kijken of het geholpen heeft 

Fijne dag en tot de volgende babbels,

Liefs,

Alice


Reacties

Populaire posts van deze blog

Srprs.me > verrassingsreis 🥰

Vada Toscane

2022