Apps> een heerlijke ontspanning

 Lieve lezers,

Toen ik voor het eerst mijn eerste iPad kreeg, stonden daar niet zoveel apps op,wist ik veel wat apps waren  in die tijd (ongeveer tien jaar geleden )>hoe ik dat weet, heb sinds die tijd HAY-DAY een boerderij met akkers e.d >echt heel leuk om even te ontspannen.

Nu met mijn twee iPad ,staat het behoorlijk vol met apps, de leuksten blijven toch> hay-Day,Candy chrush DE SIMS 

DE SIMS

Vroeger speelde onze dochter er al mee, uren was ze hier mee bezig en nu...nu heb ik zelf ook een app van de Sims en ook ik kan er uren mee spelen, tuurlijk zit er ook wat geld in, in al die huizen die ik heb opgespaard ,ik zal jullie mijn huisjes laten zien> zo 😁 









Echt zo leuk, met voor en achtertuin, maar goed sparen hoor,met opdrachten e.d enne ze gaan naar het werk en of hebben een hobby...ga maar eens kijken in de store van Apple .

CANDY CHRUSH

Bah wat een naar spel soms, je kunt vijf x en of je vraagt je vrienden om een extra leven , sommigen sturen niks terug ,dan denk ik altijd, jij krijgt van mij geen leven>lekker puh ,waar velen al afhaakten ,omdat ze geen level verder kwamen ga ik stug door>je kunt ook you-tube een filmpje kijken als het heel moeilijk is 

Een overzichtje ,
Zit nu ook in een moeilijke >maar ik blijf proberen , ooit lukt me het wel. Kan een paar dagen zijn, maar ook weken 😡😤


Ik ga nog maar even vijf x proberen  en dan kan ik de voorbereiding voor mijn eten gaan doen ,oja puzzelen ook erg leuk>een aan rader , vertel ik de volgende x wel 

Fijne avond en tot de volgende babbels 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Srprs.me > verrassingsreis 🥰

Vada Toscane

Slapen in dierentuin Amersfoort.