De prik>moderna

 Lieve lezers,

Gistermiddag was het dan zover, já zelf op eerste paasdag werd er geprikt.

Even kijken ..of ik alle papier heb, de naar waarheid ingevulde gezondheids verklaring ,mijn id en hups samen met rein richting prik post .


Het was wel jammer dat het hier niet in de wijk was, anders hadden we er samen na toe kunnen lopen, nee jó ik ben weer een uitzonderlijk geval en moest naar het ziekenhuis.

In het ziekenhuis aan gekomen , stond gelijk al iemand ons te woord , komt u voor het prikken, ja..loop naar de lift ,naar de eerste verdieping en de rest volgt vanzelf ( wel raar dit x geen zeep pomp,beetje slecht vind ik ) afijn wij naar boven ( een gedeelte waar ik nog nooit geweest was, leek ook allemaal zo nieuw) in de verte zag ik al iemand zitten op de gang ,ik volg het bordje en kom in een grote open ruimte.

Ver in een hoekje was iemand bezig >papieren aan het invullen, links zat een dokter en daarnaast een zuster ,achter hun zaten mensen in een kring (ik dacht die zijn allemaal nog aan de beurt ) en iets terug rechts was er iemand aan prikken.

Ik melde mij bij de zuster en de papieren werden na gekeken ,kreeg nieuw velletje >Euh kaartje mee voor de volgende x en een brief , hoe de eerste prik was bevallen...en ik mocht gelijk door lopen naar de prikker  😄

Ze vraagt of ik ook een collega ben> ik zei nee, maar later zei ik, zou ondertussen zowat een collega van jullie zijn 😂vraagt ze waar ik werk hihi...nee ik zeg ben gewoon hier patiënt , we moeten er samen om lachen .

Welke kant ,links of rechts, doe. Maar links , recht gebruik ik nog wel eens ( inzat te denken aan mijn diamond painting 😇) de prik zelf stelt niks voor, de vloeistof gaat er heel langzaam in. 

Dus? Nu kan ik gaan? Nee nog even een kwartier wachten ,mocht er nog wat gebeuren, ik zeg tegen rein, houd je de tijd even bij (want had mobiel niet mee genomen ) zegt zij: er hangt wel een klok 🤣haha ja idd echt zo’n ziekenhuis klok.

Voel ik wat?

Die dag zelf niet niet zoveel, smacht wel wakker geworden , arm beetje stijf en nu...beetje gevoelig als je er op drukt ( dus? Wat doe je dan? Er niet op drukken 😂😂😂) beetje spierpijn bij het sleutelbeen, maar ja met die ziekte van mij, kan het ook daar aan liggen .>dat weet ik dus niet, maar gelukkig geen hoofdpijn gehad of zo, we wachten de tweede geduldig af >daar zou je meer last van kunnen krijgen .ik zie wel hoe ik die prik beleef, jullie zullen tegen die tijd het vanzelf wel lezen .



Morgen weer naar het ziekenhuis (wilde hier dichtbij prikken, alles zit daar al vol) dus > morgen gewoon bloed prikken en dan 12 april uitslag ervan >gedoe ook allemaal 


Fijne paasmaandag en tot de volgende babbels. Liefs,

Alice

Reacties

Populaire posts van deze blog

Srprs.me > verrassingsreis 🥰

Vada Toscane

2022