Afvallen>bewegen>minder pijn

 Lieve lezers,

Natuurlijk weet ik wel wat ik moet doen, maar het zin er in hebben is ver te zoeken. Ook vertelde ik dat vanmorgen aan mijn internist , de pijn kwaaltjes in mijn zij>tja 🤪😜werken aan mijn conditie en werken aan mijn afvallen en gewoon door blijven slikken met mijn prednison >gelukkig maar 1,over twee maanden weer kijken. Bezinking 49 ,maar in begin was dat over de 130 (toen voelde ik me aardig goed,haha viel ook alleen maar af )...


Schouders er weer onder en jawel >Alice is even gaan rommelen in mijn wii lade, Euh hoe heet het ook alweer...Your shape met camera.

Ik mijn matje weer ophalen tafels aan de kant ,matje neerleggen, alvast een paar truien uit en gaan met die banaan, leeftijd en gewicht, dan krijg je zo’n poppetje waar je aan wil werken> joehoe mijnnbuik natuurlijk


Vervolgens ga je aan de slag met je conditie > -ff hijg zucht 


Nou best wel goed toch? Zou die A nu goed zijn of bar slecht😂😂😂 denk dat je een C moet hebben..maar we gaan het zien.
Ik heb mijn training programma voor deze maand al gekregen,ook al zo iets, klik ik voor verbranden buik en welke bewegingen krijg ik> met benen en armen,Pff mijn armen werden zo zwaar en dan zegt zij weer,als je je beter wilt voelen of wilt afvallen>MOET JE BEWEGEN,DIE ARMEN DIE BENEN,soms krijg je complimentjes van> JE BENT GOED BEZIG>dan voel ik me blij,zegt daarop je benen ,vergeet je benen niet ,Okee hier mijn schema>morgen lekker vrij,voor vandaag heb ik een kwartier gedaan🥴minder kon niet ,alleen hoger >maar dan zit je al op een half uur.


Ik heb ook foto’s gemaakt hoe het gaat, na deze vier weken zal ik jullie laten zien ,of het beter is geworden, dat betekend wel??? Dat ik het schema nu moet volgen en het gewicht staat er ook op >na vier weken zien jullie dan of dat ook verminderd is >nou ga er maar voor deze x>morgen rustdag dus tot woensdag😀🙃


Liefs,







Reacties

  1. Komt goed skatje, je gaat er voor, volg je eigen tempo! Xxx Eyoor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Samen kunnen we het aan, jij iets sneller dan mij...maar heey ik kom er aaan.__😘

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Srprs.me > verrassingsreis 🥰

Vada Toscane

2022