Tja🥴 er komen mensen Op je pad en gaan er weer van af

 Van een hoest/snotter dagen ,naar een vreselijke pijnlijke nek/schouders> of ik al niet genoeg heb gehad , telkens gooi ik mijn lapjes eruit ,maar ze komen dubbel weer terug en zo kwam het ook weer dat de bezinking extreem hoog weer was ,van een halve tablet naar andere halve >joepie >nou ja als daar mijn nekpijn mee weg gaat is het Okee..

Vandaaar dat afvallen weer zo goed ging , helaas dit gaat straks weer omhoog , fijn ik leg me deze x er maar bij neer, accepteren dat het er nu gewoon bijhoort een dikke kikker onder mijn kin zit te hangen , die dikke zwembanden behoud en ga maar zo door> het gaat nu om mijn gezondheid , natuurlijk pas ik nog wel op ,komt goed , we blijven positief .


🐝🐝🐝🐝🐝🐝

Kwam ik mijn oude vriendin in april weer tegen op straat , ze herkende me ook nog, ik was incognito haha zwarte jas aan en zonnebril op , ze ei heet]y hoi en draaide met de fiets weer naar me toe ,heey hoi, was best een leuk gesprek ,kom een x koffie drinken ,we wonen hier op de hoek >gek hoor acht jaar niet gezien en in dezelfde wijk wonen , nooit gezien , niet in de winkels of op straat …we moeten nog afspreken , kwam steeds wat tussen .


En anderen waren op mijn pad en er zijn er nu al drie van afgevallen , twee daarvan laten echt niks meer horen , (Euh nummer drie ook niet ), snap er niks van hoor , whatsapp/telegram/instagram, nou ben er helemaal klaar mee! Dan maar niet en toch vind ik het vreemd > Maare ik heb het losgelaten ,wilde eerst nog mailen , maar dacht dat gaat  Alice ook niet doen> ze hebben mij weken een vervelend gevoel gegeven en ik moest het wel loslaten anders kan ik niet verder. Mensen waar ik het niet van verwacht had ..maar ja zo is het leven , gelukkig zijn er nog lieve mensen die mijn pad wel bewandelen .. 


Reacties

Populaire posts van deze blog

Srprs.me > verrassingsreis 🥰

Vada Toscane

2022