Langzaam de goede kant weer op

 Zucht ,ik val  van het ene weer in het andere, hoesten en snotteren is al een stuk minder maar nog niet helemaal en omdat het beter was voor hoesten ,heb ik dagen lang iets hoger geslapen met mijn kussen >nou dat doe ik dus ook nooit meer >want nu al dagen last van mijn nek ,met mijn broem er maar weer op sjaal om , dik aan gekleed 😂buiten lopen ze met korte mouwen >ik niet ,maar afijn beter nu dan straks op vakantie , nog een dikke week.

Nou ik had een bikini besteld OMG >deze gaat weer terug in de zak , pfff zwembril links rechts voor ,achter ,maar er zat wel een hele leuke jurk bij en schoenen en die houd ik natuurlijk wel 

Ik val dan wel af , maar die zwemrollen gaan er nog niet af > na de vakantie maar eens op de Wii een programma doen ,voor de volgende vakantie dat het buikje wat platter is 


Had ik jullie al verteld dat ik noten aan het leren ben ..online keyboard spelen , ik kan wel op gevoel spelen, maar met twee handen is dat natuurlijk veel leuker, maar ojee word steeds moeilijke en tuurlijk haal ik alle noten door elkaaar ,maar ik kan al wat liedjes met twee handen , kwestie van oefenen , vandaag niet kunnen studeren ,morgen denk ik wel even weer 

Eerst metmijn mams naar het ziekenhuis ,haar afgeven aan de verpleging en later die dag haal ik haar weer op >teminste ik hoop wel dat ze met mij mee mag 😄

Ga zo maar slapen denk ik , even een lekker drankje pakken en paramolleltje 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Srprs.me > verrassingsreis 🥰

Vada Toscane

2022