Kikker ver in de keel

 Tja die kikker wil er maar niet uit! 

Vandaag gaat het aardig goed, energie verdelen ,ben snel moe (lijk wel een oud dametje ) beter nu dan straks over 14 dagen, dan gaan we lekker op vakantie >zo zinnnnnnnnn in..

Hoop wel dat de kikker die nog in mijn keel zit er uit is, heb sinds zaterdag een vies drankje (mijn moeder zei hoe viezer de drankjes hoe eerder het over gaat , hiervoor een machtig lekker drankje ,gezoet met honing ,op het laatste druppel uit het flesje (wat er nu nog in zit ) plakte het hele flesje en mijn handen ook! Het drankje  van nu kleeft nog niet ,maar ieee als je het doorslikt , bleeh ,maar heb wel het gevoel dat het wat doet >dat is het belangrijkste  toch ? 

Vanmiddag even fietsen naar de prik post voor bloed afnemen ๐Ÿฉธ ( Hm niet zo’n gunstige tijd > dan zijn de waardes van bezinking vast gestegen) ๐Ÿฅดzo kom ik nooit van de prednison af >zucht en hangt die andere kikker altijd onder mijn kin ๐Ÿ˜ 

Enne mijn skaaltje is ook weer omhoog gegaaan >lust alles weer , gisteren kapsalon gehad ( gaan die lieve mensen. Er mee stoppen, zodra het pand verkocht is ๐Ÿฅฒhij gaat terug naar zijn geboorteland ) en toch had ik maar 1 ๐Ÿž broodje (nou ja hetdubbele ,was een grote bol ) wat vlees ,gebakken aardappeltjes en sla en daarna zo vol of ik wel vier borden op had, mijn buikje kan er niet meer tegen >denk ik ๐Ÿ˜„.

Jakkie mijn koffie weer lauw >ook niet lekker > nou heeft mevr gootsteen nog een lekker kopje koffie te goed ๐Ÿ˜Š

Heb maar weer met mezelf besloten dat ik hier mijn verhaal wat vaker doe , tis ook wel gemakkelijk , dan weet ik over zes weken bv > dat ik toen zes weken terug aan het hoesten ben geweest > daarom ineen dag boekje ook en ik heb natuurlijk ook jaren op vetvrij getypt ,maarjammer genoeg deed het eventjes en daarna was het weer dat ik me steeds moest inloggen en verhaal kwijt , nou doen we het lekker hier ,inclusief foto’s van Euh …

Van ons vakantie huisje ๐Ÿ˜„

Daaromtrent even weer een hoestbui aan , gelukkig een stuk minder> ik lag wel eens in bed en dacht wie heeft de lamp op de tijdschakelaar gezet >☺️☺️☺️☺️ Was ik dat zelf >door mijn ademhaling kwam dat geluid er uit en nu nog steeds 

Hm A.s donderdag middag nog naar de tandarts , twijfel of ik het af zou zeggen ,wat als ik daar lig en ik krijg een hoestbui ,denk dat ik morgen even aan kijk en anders maar na de vakantie er op zet ,hadden ze alles maar gelijk moeten doen>zo gezeur bij die tandartsen , vroegen was het nakijken en gelijk boren ,nu kun je pas weken er na >en dan maar heen en weer fietsen .

Toch maar hier in de buurt een  tandarts en mondhyginieste in รฉรฉn vinden ,dan gelijk ook huisarts , dat we op onze oudedag niet helemaal naar de stad of aan de andere kant van de stad te fietsen >na de vakantie maar uit zoeken.Zo wat zal ik nog eens  doen voor we op de fiets  gaan > vaatwasser staat aan , nou hier maar even stofzuigen , wat een kruimelsliggen hier > tja vrouwen kunnen niet ziek zijn >al hoewel mijn man wel goed verzorgd heeft hoor, de vaat gedaan, boodschappen ,broodjes gemaakt ,echt heul lief .

Ben wel blij dat mijn energie weer terug komt ,nu weer meer zin om wat toedoen , als ik vanmiddag weer terug ben van het bloed ๐Ÿฉธ prikken dan nog tijdje d.p >gisteren ook al een stuk lucht gedaann, word wel wat. Ik ga even gauw stofzuigen en dan even lessen in mijn muziek studio , tot de volgende babbels 

Liefs,

Alice



Reacties

Populaire posts van deze blog

Srprs.me > verrassingsreis ๐Ÿฅฐ

Vada Toscane

2022