Op weg naar Tenerife

 Pff koffers in gepakt ,laatste ronde ,buren doen onze plantjes en passsen op ons huisje ,daar gaan we dan m met koffers en rugzak richting bushalte , gelukkig maar een klein eindje .de bus in en richting station,hups de trein in , vandaag twee x over stappen en de laatste trein op Utrecht zelf werkte de roltrappen niet en de lift ook niet 😱😱😱zeulen met mijn koffer naar beneden , vreselijk dit  ,hijg puf ,bij de poortje denk ga met mijn ov kaart er uit , doei zegt het jij mag er niet uit , Rein al aan het lopen.  Joehoe ik sta hier  met de app vd trein er uit.

Okee volgde halte >bus omg ,hellup ,ik val bijna met koffer en al op mijn snufferd (harmociadeur ) jó ik leeef nog ,wat een rare bus en waarom wacht die man niet even tot om zit , mijn ov-kaart za, bijna doormidden knappen en bij het station hebben ze bij rein 22 euro er af gehaald >omdat hij met ov kaart er uit ging. Wat een gedoe ,moet je daar weer van alles regelen .

Maar? Ik lig nu op bed ,hier mijn verslag te doen ,hoe zal het morgen gaan in het vliegtuig,, ik weet nu al wel voerende x een kleinere koffer ,>even kijken wat ik er van gebruik en dan kijken of het past in de koffer ,dat gezeul in de bus en als het wat lichter is .dan valt alles wel mee, tis wel relaxende ..

Door de bus ,heb ik fysio gehad , je zult er bij denken dat alle spiertjes van alles moest vast houden om niet te vallen , maar heey ik leef nog 



Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Srprs.me > verrassingsreis 🥰

Vada Toscane

2022