Koffers inleveren

 Omg als mijn koffer maar overkomt , te snel op ja gedrukt en de label moest er nog aan ,wat een paniek ๐Ÿ™ˆ๐Ÿ™ˆ๐Ÿ™ˆ,ja dit is voor eerst dat ik dat doe hรฉ,moest nog wachten op een briefje , nou ja heb het wel kunnen plakken maar niet helemaal goed ๐Ÿ™ˆ straks geen koffer uit Nederland >gรณ mag ik straks alles nieuw kopen ,dat is fijn ๐Ÿ˜Š want dan heb ik niks meer >gelukkig wel mijn medicijnen en warmte pleisters  

Och ook zo iets met die warmte pleisters ,ik dacht gaan we maar eens proberen ,voor een 99 cent bij die grenze ,je hebt dan wel een vierkant plakkaat op je zitten ,maar er komt wel warmte uit ,wat wel lekker is en raaar ineens was het verdwenen,in de bus had ik het er nog op zitten en ik wilde het op station wat aan drukken (komt er meer warmte vrij ,) was die weg>foetsie ,nou ook niet-onderbouwde mijn shirt , maar die heb ik dus ook nog.

Ach bah zitten we weer niet naast elkaar >zo niet leuk ,ik op 17 c en rein op 15 b , stom gedoe >ik houd daar niet van >ik wil naast elkaar zitten ,handjes vasthouden๐Ÿ˜,maar helaas >loslaten maar weer 

Past mijn rugzak wel onder de voorste stoel , daar druk ik het altijd onder ,maar och heb nu wel een groter ,balen dat ik gewoon niet een kleintje heb meegenomen , maar weet eens alles van te voren 

We gaan zo die kant op …zie jullie in Tenerife 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Srprs.me > verrassingsreis ๐Ÿฅฐ

Vada Toscane

Slapen in dierentuin Amersfoort.