Tenerife



 Inmiddels zitten we al een week op Tenerife …

Wat voor af ging>

Rein en ik zaten dus ieders apart , ik zat naast een stel >denk uit Maastricht >zo te horen (en heel toevallig zitten die ook bij ons in het hotel , toen ze naaste stond en enthausiast hallo zei, ik eerst kijken  Euh oja haha  zat naast mij ,heey hoi )

Het is ongeveer 4,5 uur vliegen , maar ik had lekker films geladen , na andere half uur moest ik plassen , maar in het vliegtuig vind ik dat maar niks, naar Amerika , kon ik de deur niet meer open krijgen (tuurlijk wel gelukt hoor ๐Ÿ˜Š) afijn en dan neem ik ook nog koffie ๐Ÿฅด,stom nu moest ik echt wel gaan want het was nog twee en half uur >dus ik toch maar gaan , vragen aan mijn buurman of er voor in ook eentje zat (had natuurlijk weer niet opgelet ) ja voor zat er ook eentje, daar aan gekomen ,ik zie natuurlijk geen w.c , dus ik loop terug , zegt een vrouw , helemaal achterin links, ik weer op pad en ja hoor een smal kastje  deur openen ,aha zo doe ik het op slot …wat een kleine ruimte, je kunt amper je kont (Euh bips ) keren ,wat moeten die mensen die heel erg dik zijn dan?  Die komen gewoon klem te zetten ,

Met een opgeluchte maag ga ik weer zitten , oja de koffie zat niet helemaal in mijn maag , er kwam ook nog een deel op mijn broek ๐Ÿ™ˆ๐Ÿ™ˆwas beetje aan het bibberen >

Luchthaven tenerife 

Wij wachten op de koffers , jajaja ik zie mijn koffer roep ik zachtjes tegen rein, eenmaal langs gekomen , blijkt het om eeen andere koffer te gaan > paar ronde later kwam mijn koffertje gelukkig ook! Ikke ๐Ÿ™ƒ 

Richting ontvangshal , staan allerlei mensen met bordje ,maar all-tours nergens te zien, we wachten nog maar even ,Hm duurd wel lang, dus we lopen richting de uit gang ,niks te zien, rein vraagt iemand van tui >staat die gozer  gewoon in het loket ,wel eeen vriendelijke man , met de bus was het twee uur> we zeiden nemen wel een taxi 

Haha we waren dan wel eerder in het hotel, maar de kamer was nog niet klaar, we konden eerst wel wat gaan eten ,man o man wat een keuzes 


De kamer



Een luxe kamer , waar het bad gewoon in de kamer staat ,een fijn regendouche, een zitje met koffie en thee en een heeerlijk groot bed>balkon met zeezicht en promenade ,genoeg te zien hier met al die mensen .

Het bad



๐Ÿ™ˆ๐Ÿ™ˆ๐Ÿ™ˆ๐Ÿ™ˆik heb sinds de vakantie en daarvoor al last van mijn nek (het gaat nu iets beter, dus kan ik ook weer lekker typen ) dus?ik dacht ga lekker in een heet bad, het was heerlijk. De pijn ebt even voor een tijd weg , maar ik moest er toch een x uit ,wat dacht je?dat ik eruit kon komen ? ๐Ÿ™ˆ๐Ÿ™ˆ๐Ÿ™ˆ๐Ÿฅด๐Ÿ˜ฑ๐Ÿ˜ฑNEE…ik lag dus ook net verkeerd in bad , met rechts heb ik meer kracht en links ,beetje ,man o man lag compleet in een deuk, dus ik aaan het ploeteren (rein beetje lachen ) of hij kon helpen , nee ga het zelf doen ,hihi anders lig je er straks ook bij in dacht ik ….ongeveer tien min ,toch een druk op links gezet en dacht dan maar weer een zere nek , YES IK BEN ER UIT  en nee ga er niet meer in liggen , eens en nooit weer, bad is te smal om te draaien ,daarna lekker onder de douche 

Ik kon die avond gewoon aan tafel zitten te eten tot het toetje, speelde de pijn weer op..

Mijn nekkie 

Ja wat is het geweest>stress >of toch die verkeerde ligging toen ik zo verkouden was >of gewoon weer een ontsteking ,elke dag de prednison, mindangal (zou heet worden ,bij mij koud >tja ) dr vogel helpt ook niks ,paracetamolletjes ,ubrofennetjes ,niks helpt ….en dan ben je op vakantie en je probeert er van te genieten en dat doe ik ook tot nu toe …bah voel me schuldig tegen over rein (en die zegt weer lief, daar kun je niks aan doen, maar toch ,zo voelt het wel )ik maak het beste er gewoon van en hoop dat het snel weg gaat..

Restaurants

In het hotel zijn er wel drie , wij hebben platina ,dus we kunnen iets meer ,overal is het lekker eten hoor, van de kaart en stuk buffet >vind zelf dat ik wel heeeel veel fruit eeet, geen gebak >allemaal het zelfde cake soort >soms hebben we iets als toetje als nagerecht 


Zwembaden 

Nou als ik op mijn knieeen zit ,dan zit ik onder water > valt een beetje tegen , nergens is het diep,dan vanmiddag maar in de zeee badderen , water is wel lekker..

Winkels\

Nou hebben we gisteren nog een nieuwe straat gevonden er gaat zelfs een roltrap naar toe >Joe vet is dat >als die het doet natuurlijk๐Ÿ˜‚

LA GOMera 

Ach een eilandje waar je een x heen moet gaan , 22.000 inwoners, eerste gedeelte heel grauw en droog , met hier en daar een bloempje , rij je door de tunnel heen ,alles mooi groen, het is een wandeleiland en midden in het bos staat een eethuisje ,daar hebben we met de groep een soepje genuttigd en vlees ,met gebakken aaardappes ( niet zoals bij ons hoor ) , prachtige bomen in het bos , hoog gras , ik had ooit witte schoenen , ze zijn nu beetje verkleurd ๐Ÿ˜๐Ÿ˜

Verder zijn we nogdicht bij de vulkaan geweest, rondtourgehad, leuke stadjes in geweest , maca ooit een piraten dorp geweest ,hoog in de bergen ,waar ze vroeger de schepen konden zien , zodra de foto’s weer doen laat ik het zien 

Morgen>donderdag gaan we met de auto weg , eiland verkennen >op onze huwelijksdag >alweer 33 jaar , waar blijft de tijd toch ..

Miss morgen meer nieuws, 

Zonnige groet ,

Vanaf Tenerife ๐Ÿณ

Reacties

Populaire posts van deze blog

Srprs.me > verrassingsreis ๐Ÿฅฐ

Vada Toscane

2022