Tenerife >in de bergen

 26 mei >onze trouwdag >een prachtige dag ,even van mijn nekpijn verwijderd ,deze dag hadden we een autootje gehuurd >Renault Clio > eerst langs de kust ,maar we hadden een Duitse Astrid voor gps en waar komen we uit ? Op een parkeerplaats …waar we niet verder kunnen en dan zegt ze hier rechtsaf>nou Euh daar mogen we niet in , dus? Wij weer keren >hihi zijn we het zelfde blokje nog eens gegaan  ,kwamen we weer bij het zelfde uit >dan maar zelf een weg uit zoeken.

We gingen wat hoger en stapte bij een klein gehuchtje uit , kijkend over de zee ,waar het water klotste op de stenen, uit gewaakt gaan we verder de hoogte in ,wegen tussen de bananen planten,wist je dat >als de bananen van de bonen komen , de boom geen vruchten meer krijgt en dat je de boom dus weer weg kunt doen, de balderen maken ze ook weer wat van ,wat?>dat weet ik niet >kan het O;zoeken voor jullie .

We gaan steeds hoger, sommige hoogtes denk je , kan je daar met de auto op >zo steil omhoog,lijkt net of de auto met de neus in de lucht hangt en wat dacht je>als je er weer af moet >maar goed dat ik niet rij >ik was denk alleen maar aaan het gillen geweest .maar?ik heb goede chauffeur bij me.

We komen op een dood stuk >terug ๐Ÿ˜ฑ๐Ÿ˜ฑ๐Ÿ˜ฑ๐Ÿ˜ฑ๐Ÿ˜ฑals we omhoog rijden zie ik 1 rechte lijn , ik buig me al naar voren en kijk over het Dashboard,waar de e]weg is ,Pff ja er is er 1> en zo hebben we er een aaantal gehad eentje was zo steil dat ik even mijn handen voor de ogen hield >Pff je zou hier maar wonen 

Boven had je natuurlijk wel een prachtig uitzicht en boven in dicht bij de grote rotsen die in de zee staan , dronken we onze cappuchino met een soort appelgebak ,kijkend over het verre uitzicht .

Die dag zijn we ook nog in santa Cruz geweest en meerdere plaatsjes waar ik de naam niet meer van weet

27 MEI

Nou…wat een rot sluiting van mijn bikini >ik hang voorover (en dat had ik beter niet kunnen doen, want mijn nek begint weer >bah nog niet over >maar ik kan gelukkig wel normaal aan tafel zitten zonder sjaaltje >de eerste week vd vankantie steeds met een sjaaltje om gezeten , zelfs op de warmste dagen >nu zo af en toe , hier waait het nog wel eens. ,

Zondag 29 mei

De dagen zijn voorbij geschoten, we hebben het hele eiland nu wel gezien ,rest van de tijd genieten we in de pauw stoelen in het torentje. Aapjes ๐Ÿ˜Škijken , bootjes die van de haven en naar de haven gaaan > en vandaag vanaf het balkon , bij alle restaurantjes staat wel iemand buiten, proberen je naar binnen te lokken met lage prijzen om te eten of te drinken >wij gaan voor de volgende vakantie een t ๐Ÿ‘š maken met de tekst> WE HEBBEN ALLES AL GEDAAN EN Jร OOK GEGETEN EN GEDRONKEN ¡ DANK U 


En dat in vier talen ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Vanmiddag twee uur sauna > zit bij de prijs in …lekker ontspannend toch 


Foto’s volgen nog >die staaan op mobiel ,dus? Ergens deze dagen staan ze er weer tussen 

Tot de volgende babbels 

Het eten is hier ook errug lekker!, dit ga ik thuis ook eens proberen , leuk zo opmaken , vind ik ook erg leuk om te doen 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Srprs.me > verrassingsreis ๐Ÿฅฐ

Vada Toscane

2022