Yes!! Afbouwen prednison

Hellootjes,


Ik ben al een paar weken aan het afbouwen , de waardes waren nog niet de 30 (>34) maar de internist wilde het zeggen ,maar ik was hem voor >wilde afbouwen ,nu doen we het afbouwen iets anders ,niet in ander halve week , maar in zeven weken >elke week een dag er af > zit nu tot vandaag de laatste >volgende week tot woensdag en zo nog door tot niks. 
Dan weer bloed prikken en 8 mei belt de internist weer voor de uitslagen >hoop goed want ik wil dat medichijn nooit meer hebben.

Maar nu ik aan het afbouwen ben , lijkt wel of ik meer (vr) eetbuien heb , jaja ik weet dat wel , hoef je ook niet te zeggen > dat ik het niet moet kopen ,maar ja ik doe het wel > weer een zakje paprika chips friet achterover gegeten > schuldig? Neee stom> ja 
Morgen ga ik weer beginnen 😂😂😂dat heb ik de hele week al tegen mezelf gezegd ..

Maar ja morgen ga ik met eefje naar Amsterdam, uitgenodigd door haar ,om naar het rembrandmuseum te gaan >het melk en parelmeisje te bezichtigen 
Deze gemaakt met diamond painting ,ook erg mooi toch? Maar nu helemaal in het echte zien . Gezellig en onderweg aan de winegums en water  .

Mijn motivatie is er van door en moet haar even zoeken , bah en al dat eten  staat me ook niet meer aan bij diëten en of afvallen , heb het te veel gedaan ,heb geen zin meer …lichaam ziet er best goed uit ..zelfs mijn buikje is wat platter ,alleen de weegschaal kijkt boos > en nu zat ik wel bij de weegclub en ook daar heb ik geen zin meer om te schrijven , ga gewoon weer hier krabbelen ,zo af en toe >zoals nu > als ik zin heb .
Een weeg club is wel leuk…maar voor mij weer te veel focussen , dat ik wil afvallen , dat ik dat doel wil halen en dat ze dan vertellen ,dat ik niet zo moet snoepen en dat het niet goed is en …ja jó dat weet ik toch ook allemaal wel > maar ga nu wel van al mijn verjaardagen genieten ( Hm tegenwoordig helemaal geen gebak , zo jammer dat vind ik altijd zo gezellig gebakje erbij > dat hoort bij een verjaardag ,ja dat vind ik minder , maar ja wat kan ik er aan doen ) 

Even water drinken , de chi-smaak zit nog in mijn mond > moet je maar zo denken , wel heen en weer gefietst naar mijn moeder ,ter compensatie 🙈

Zoals iedeeen zegt>maandag begin ik weer >ik ook, even een plan maken >probeer voor 13 mei tussen de 95 en 96 te zitten ,of dat gaat lukken lees je hier wel …we gaan maar gewoon weer verder met adem halen ..
Moet gewoon ook weer wat warmer worden ,dan eeet je ook minder > ja let er zelf maar eens op, in de koude dagen ,pak je sneller wat ..

Nou ik ga er weer van tussen , gezellig met jullie gekletst 😁 tot de volgende x maar weer 


Liefs,
Alice

Reacties

Populaire posts van deze blog

Srprs.me > verrassingsreis 🥰

Vada Toscane

2022