Rijksmuseum >opzoek naar het melkmeisje

 

Wat was het weer een uitdaging , twee uit het oosten ,bezoeken Amsterdam! 

Wat zeiden we >ook al weer tegen elkaar op 21 februari, we gaan nooit meer naar Amsterdam πŸ˜‚we liepen er weer ..

Nou ja 20 en 21 februari,samen naar de huishoudbeurs geweest, wat viel ons dat tegen ,debegin jaren waren leuker en meer nieuwe dingen …we wilde nog wel een trolly kopen> nou die staat er nog ,ik had alleen wat in mijn rugzak.

We gingen in een leuk hotel slapen no-hotel >leek meer op een camping haha ..badkamer moest je delen , met hippies en studenten ,we hadden inderdaad ook een tent >met een misselijke afstapje ,die belande gelijk op de trap >gelukkig hoefden we er snachts niet uit, je zou je benen breken . Het ontbijt was echt top , eigenlijk wilde we in een Volkswagen busje slapen .>helaas > en dan te beseffen dat je na een dagje huishoudbeurs moe was en dan ook nog in die drukke stad het no hotel vinden en altijd alle wegen zijn open gebroken >en zie dan maar hoe je er komt>we zijn er gekomen , maar…πŸ™ˆπŸ™ˆπŸ™ˆπŸ™ˆde parkeerplaats , man o man wel tig x voor bij gereden , op een helling voor een garage gestaan πŸ₯΄πŸ™ˆ , waar de sleutel niet werkte , Pff eefje heeft dat goed gedaan >ik was hard weg gelopen πŸ˜‚πŸ˜‚ vragen aan iemand > haha sprak natuurlijk Engels ( velen in Amsterdam ) whahaha moesten we met dat kaartje die aan de sleutel hing de garage openen.

En toe we de volgende dag weer naar huis gingen πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚dacht je dat we de deur konden vinden van de garage >man o man zou bijna in mijn broek piesen ,eefje gevraagd aan man , πŸ€ͺwas gelijk om het hoekje bij het hotel ..>achteraf is het altijd leuk toch?

We zijn deze x lekker met de trein geweest , heerlijk ontspannend ..we waren er ook zo , helemaal naar het Rijksmuseum gewandeld , tussendoor bij freubel ,leuke winkels kijken ..jΓ³ wat valt dat melkmeisje weg in dat kleine schilderijtje ( komt natuurlijk omdat ik mijn melkmeisje met d.p grotere gemaakt heb en de kleuren in het museum waren mooier…parelmeisje ook mooi, de nachtwacht zat in een glazen kooitje ,andere schilderijen ook wel bekeken, maar ik ben nu niet echt van schilderijen , geef mij maarde oude serviezen en kasten , och stond me toch een mooie kast tussen, zal de volgende x de foto’s plaatsen .

En wat een trappen moesten we begaan om bij de nachtwacht te komen , mijn onderlijf had het zwaar aan het einde van de dag ( nu>nog voel ik wat pijntjes, dus rust dag in gevoerd 😊) bij Mac een big Mac gehad met frietjes en oooooo die overheerlijke milkshake aardbei , met zo’n rot rietje ( toch maar eens de echte rietjes in mijn tas stoppen ) ..

Eefje had zere voeten …twee oudjes met gebreken weer terug naar de trein ,gelukkig een plekje om te zitten …

Met een heerlijke kopje koffie thuis weer bij gekomen 

Ja was me wel een dagje 

Tot de volgende babbels 




Reacties

Populaire posts van deze blog

Srprs.me > verrassingsreis πŸ₯°

Vada Toscane

2022