Mindfulness> mooie begin van de dag

 

Hmmm heerlijk zo’n eerste slokje ( de smaak komt heeel langzaam weer tot normaal > zie blog> smaak ) nu alleen nog de verse bonen weer willen ruiken , bij het openen van een zak , mijn neus er in steken ( ja jΓ³ geen snottebellen natuurlijk,πŸ˜‚is de aroma er zo weer van af ).

Dromen over een onbewoond eilandje >zonder iPad en mobiels, maar wel heel veel diamond painting en materialen πŸ˜‚ en natuurlijk een tafel en een stoel ,eindeloos lekker d.p en of nateken > ja het Rijksmuseum bracht me ook weer op gedachten , om 1 van de schilderijen waar eefje een foto van heeft gemaakt na te tekenen ( tja ik mag nog even wachten op de foto’s ,maar die komen vast wel ) ik heb al een ezel >nee geen echte πŸ™ˆπŸ˜‚ . Vroeger tekende ik ook veel, heel veel schetsboeken had ik , met allemaal tekeningen >van huizen ,mensen  whaha als je er weer op terug kijkt , kloppen de verhoudingen niet >de poppetjes waren groter dan de huisjes zelf .

Met een jaar of 12>13 ging ik nateken >Donald duck en andere leuke cartoons, niet zo mooi als in het echt _maar ik was best tevreden .

Maar eerst mijn grote lap d.p afmaken .. miss tussendoor ..je komt het vast wel een x hier tegen .mijn tekening 😊.


Voor ik koffie ging drinken heb ik een MINDFULNESS gedaan, tja staat op , mijn Watch ,doe het niet elke dag hoor >geef ik eerlijk toe, maar vanmorgen keek ik weer naar de mooie kronkelende kleuren , zo mooi dat je wel even weg droomt naar de golven van de zee> dit was ook de opdracht >je inbeelden dat je de golven op en neer zag gaan ..eerst deed ik mijn ogen dicht ,maar later bedacht ik me dat ik die mooie kleuren dan niet zag ..duurde  maar een minuutje ,maar zo mooi…een innerlijke rust.

Ja zo’n Watch is een echte aanrader….hoeveel andere horloge heb ik wel niet gehad ,die dan weer niet werkte , deze zegt onderweg als ik aan het wandelen ben (en ik ben vergeten haar aan te zetten ) heey je bent aan het lopen>stel me in πŸ˜‚

Ik voel me ook veiliger met haar…de knop is ook s.O.s > laatst viel ik tegen de brievenbus > kreeg gelijk een melding> zie dat je gevallen bent , wie heb je nodig ,politie ambulance..haha wist niet hoe snel ik het uit moest zetten …ben blij met haar en het neemt ook activiteiten op wat ik in huis doe ..

Nu even mijn water op slurpen en dan even de kamer door, wat een kruimels zeg.




Reacties

Populaire posts van deze blog

Srprs.me > verrassingsreis πŸ₯°

Vada Toscane

2022