Paashaas is geweest 🤭


 Omdat ik zo goed bezig ben met AANKOMEN..kreeg ik van de paashaas  een eitje om beter mijn best te doen…zo lief 😍

Nee er zat geen chocolade in> zou ook lekker zijn geweest , en dan helemaal massief >jammie , maar ja dan krijg ik wel een ontzettende zere buik.

Sinds de afbouw prednison (vr)eet ik alles aan elkaar vast >zo raar ,MOTIVATIE EN ZELF BEHEERSING is totaal weg gevaagd …elke dag begin ik weer op nieuw en smiddags val ik weer in die eindeloze put …grip is weg..

Maar vandaag wederom een nieuwe start gemaakt >een blad gekocht 
Ben heel erg benieuwd , vanmiddag maar eens door spitten en wat vaker achter mijn 
D.p lap zitten, dan heb ik geen tijd om te eten en komt deze enorme lap ook eens klaar ..

Afijn we gaan onze eerste wandeling maken samen met Vipo >kijk hier een foto> meisje aait Vipo > 
Wat is het toch ook een skatje , zo netjes te gaan zitten, doet toe anders nooit 😂

O wat er in de ei zat? > dit 

Y
Fijne dag en tot de volgende babbels.  Liefs,




Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Srprs.me > verrassingsreis 🥰

Vada Toscane

2022