2022

 Hoihoi,

Even jaar 2022 afsluiten  , een jaar waar veel gebeurd is …

…en dat ik wel eens denk >waaarom?

In januari en februari zijn we volop in ons nieuwe huisje bezig , de schilder is geweest ,stukadoor, gordijnen man ,alles weer schoon en netjes en we zijn blij met ons huisje .

18 februari gaan we over > nou voel me niet echt fit en met de pijn versjouw ik dozen naar boven , als we ooit weer gaan verhuizen >dan echt een verhuiswagen .

Ik laat aan goede vrienden weten dat we over zijn en dat ze kunnen  komen kijken , maar helaas ze zijn van de aardbodem verdwenen ,nergens hebben ze op gereageerd ,tja miss was ik voor hun ook wel die enthousiaste vrouw uit het oosten > heb me maanden rot gevoeld en het los gelaten en ik hoef ze nooit meer te zien, zij krijgen van mij geen tweede kans >niet zeggen waarom.

Maar ik heb mijn oude vriendin wel een kans gegeven , 8 jaar hebben we elkaar niet gezien  en nu voelt het weer fijn en we komen ook niet elke dag bij elkaar over de vloer ,maar het iswel weer zoals toen ,blij met haar er bij 

Via vetvrij had ik ook een vriendin > maar door whatsapp verkeerd is dat geëindigd , iets waar ze zelf schuld aan was …en ik geen zin had om het haar  uit te leggen   Moet ze de app maar weer terug lezen tja ..

Ja jó mijn andere lieve vriendin van vetvrij heb ik nog steeds , dikke maatjes zijn we ,gaan af en toe weekendjesamen weg en dit haar word ze 50 , mijn man en km hebben al een hotelletje en ik moet nog 40 cadeautjes zien te vinden ..wel op schieten , het is zo weer mei 

Mijn moeder had een tumor in de linke nier en die nier is weg gehaald , wat is ze toch een bikkel , gelijk naar de operatie oefeningen doen , trots op haar ..

En mijn lieve paps ,hij heeft zo veel tias gehad ,dement ,maar toch nog een skat van een vader is in dat jaar overleden ,ik was er bij en het voelde goed , ooit kom ik hem weer tegen …in mijn gedachten is hij altijd aanwezig 

Ik zelf >mijn smaak was weg en langszaam komt het weer terug , nee geen Corona gehad ,raar …moest ik bloed prikken via dokter >bleken de nieren niet goed , echo gehad>alles goed , later weer bloed geprikt m waar ik nog uitslag van krijg 

Het was een raar jaar >op weg naar 2022…






Reacties

Populaire posts van deze blog

Srprs.me > verrassingsreis 🥰

Vada Toscane