Paasboompje

 


Man o man >wat een rare takken , had eum eerst bij het raam staan , maar ja manlief draaien met zijn stoel en zit met de leuning in de boom..op ander plekje neer gezet , πŸ™ˆheb eitjes gekocht , vallen bijna niet op en konijntje of zullen het haasjes zijnπŸ˜‚.

Na acht jaar >ongeveer weer een boompje , buurvrouw vroeg waarom nu weer, Euh tja ,toen was ik het zat en nu dacht ik..weer eens leuk een boompje >alhoewel mij de takken tegen vallen, is het wel een leuk boompje toch> durf eens nee te zeggen πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

De haasjes ,zijn bij mij al jaren traditie ..maar ja nu mag ik ze ( och alleen het vrouwtje natuurlijk ) pas …op eten als mijn skaaltje op de 95 staat > ja deze belofte houd ik aan mezelf (tussendoor snoep ik alle eitjes wel op πŸ™ˆπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜ŠπŸ€ͺ)  whaha grapje > 1 eitje-er dag >mag en als ik ze op spaar heb ik 7 eitjes per week oo 1 dag 


Fijn weekend nog enne niet VERGETEN


Tot de volgende babbels,



Reacties

Populaire posts van deze blog

Srprs.me > verrassingsreis πŸ₯°

Vada Toscane

2022