๐ŸŒ Yes!! Ik ben afgevallen๐ŸŒ๐ŸŒ๐ŸŒ

 Goedenmorgen allemaal,

Ik dacht eerst nog zou ik wel afgevallen zijn , het begon zo goed met walk at home ,maar dinsdag had ik geen zin ๐Ÿคญmaar woensdag en donderdag gefietst en gewandeld,dus daar heeft het vast aangelegen dat ik ben afgevallen.

๐Ÿ‘€๐Ÿ˜heb de laatste twee handen drop/winegums gehad en van eefje had ik een chocohaas mee gekregen ( omdat zij die toch niet kon opeten ) ik had het eerst in de kast staan en het keek me zo aan >niet normaal zelfs toen ik O; de bank zat ,voelde ik de ogen in mijn rug prikken. Dus?…ik in de benen naar de kast en keek de haas in zijnnogen aan,ach kan mij dat ook schelen (niet doen niet doen ๐Ÿ˜Ž) haas gepakt ,meegenomen naar de bank , zijn zilverpapier er er afgetrokken….en dacht kan natuurlijk ook eerst zijn oren eten (maar mijn gedachten zeiden eet nu maar helemaal op )  halverwege was ik beetje zat het papier weer in gefrommeld ,๐Ÿ˜‚tien min later was mijn volle gevoel al weer gezakt en vrat ik het laatste gedeelte op ZO HET HAASJE IS OP!WAS EEN HEERLIJK HAASJE ..


One momento,voor mijn koffie weer koud is enne dat is echt niet lekker om te drinken ..tis al wat afgekoeld ..

Ga zo wandelen naar de winkel  inpakpapier vergeten mee te nemen en even lekker neuzen (nou ja ze is bedekt ) bij Primera en dan vanmiddag weer verder met mijn kerst d.p ,weet niet of ik het af krijg dit jaar , wil wel ,want mijn hert wil ik ook nog afkrijgen voor half februari ,kan die mooi in ons nieuwe toilet in ons nieuwe huuske ,maar ja soms heb ik geen zin en als ik รฉรฉnmaal bezig ben ,ben ik niet meer te stoppen ..

Och heb ik nog niet verteld hoeveel ik ben afgevallen >nou ga maar zitten ๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช DIKKE ACHT ONS ( ik ging voor een halve kilo,hier ben ik ook erg blij mee! ) begin is er weer ,op naar de volgende onsjes >mag wel weer acht er af zijn ๐Ÿ™ƒ

Ik was > 102.6 en nu . 101.8 kilo joepie 

Ga naar de winkel, fijne dag allemaal en niet te veel snoepen van de pepernoten,jรก ik zag het wel hoor…๐Ÿ˜‚

Tot de volgende babbels 

๐ŸAlice 



Reacties

Populaire posts van deze blog

Srprs.me > verrassingsreis ๐Ÿฅฐ

Vada Toscane

2022