🐌 🐌 🐌

 Wat ik ook doe> basis eten ,heb ik het gevoel als ik wel een bak chips eet of stuk chocolade ,dat ik wel af val πŸ˜‚πŸ˜‚dus? Ga gewoon weer chips en choclade in mijn leven toevoegen, moet ook lekker blijven toch? En Pff mijn hersentjes en mijn benenwagen struinen het hele huis af of ik niet misschien ergens iets lekkers heb liggen> erg toch? 

Stomme hersentjes ook☺️ En dan neem ik maar weer een plak kaas…maar had natuurlijk liever een plak chocolade haha > jij toch ook? Ja geef maar eerlijk toe >ik zie het gewoon aan je snuitjeπŸ€­πŸ™ƒ

Afgelopen familie weekend gehad, toch fijn >ipv alle verjaardagen >1 feest >maar met neefje en nichtjes en achter neefjes en nichtjes > zo zie je hele familie in 1 x en och wat zijn mijn a. Neefjes en nichtjes alweer groot..☺️ Nu de andere kant nog een x zover krijgen ,is toch leuk , ziet Mj haar neven ook nog een x weer en haar achterneefjes en nichtje, maar ja wie ben ik…ben zelf de verjaardagen zat , fijn dat de Corona tijd het even verbood > 

We hadden eerst koffie met een klein soesje , drinken hadden we allemaal zelf meegenomen , tegen twee uur kwam er een warm en koud buffet en stokbroden met kruidenboter en de afwas kon je zo er weer in zetten, top! Volgende x willen we met zijn allen naar de wok >ook leuk en lekker! We hadden zelfs allemaal nog een bakje (verzorgd door Jet ) eten mee voor de volgende dag , oja niet te vergeten nog een klein mini magnummetje jammie πŸ˜‹ 

En nu…nu geen feestje meer , Okee een ieniemienie Minnie feestje voor Mj die gaat 22 november afstuderen πŸ‘©‍πŸŽ“ 

Oei het is al kwart over twee en ik mag nog wat eten , waar heb ik zin in , havermoutje of denk havermoutje en vanavond als Toet ,stuk watermeloen πŸ‰ 


Nou ga lunchen ,tot de volgende babbels 

Euh Euh 

Het is dit >
Geworden, man o man die watermeloen was wel heul lekker 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Srprs.me > verrassingsreis πŸ₯°

Vada Toscane

2022