🐌 🐌 Joepie🀩 van 102.4 >>>> 100.9 🐌 🐌

 Goedenmorgen  

Nou mijn methode werkt gewoon,ik ga weer de goede kant op, drie x daags eten en af en toe een toetje erbij.

Eerlijk gezegd ,gisteren naar mijn moeder gefietst,had ik havermout gemaakt, nou die was ontploft in de magnetron, en er bleef maar weinig van over ( heb ik weer πŸ˜‚πŸ˜‚) daarna nog twee beschuiten met kaas en tegen vieren 1 beschuit met pure hagelslag , oja niet het suikerbrood vergeten….ook nog gehad (was een klein ingezaktbroodje ,wel erg lekker, maar plakt van alle kanten )

JΓ‘ toen dacht ik wel even ,och dit is helemaal niet goed voor mijn skaaltje ,ik ben over mijn grens gegaan ,Maare het viel reuze mee vanmorgen op mijn skaaltje ( zij is ook blij en haar rug doet nu ook minder pijn )


En nu zo houden…

Wilde eigenlijk vandaag een appeltaart maken (ik heb nog heel veel appels ) maar na het weegschaal moment zei ik tegen rein, als ik onder de 100 zit dan ga ik hem bakken, zegt hij> doe maar als je onder de 98 zit 😍 wat denkt hij weer mee! Zo lief dat hij me helpt met de overtollige kilootjes. 

Ga mijn havermoutje maar eens opknabbelen en dan even nog wat poetsen en dan lekker verderzetten mijn kerst Diamond painting (ook geen tijd om te eten ) 

Tot de volgende babbels ,



Reacties

Populaire posts van deze blog

Srprs.me > verrassingsreis πŸ₯°

Vada Toscane

2022