Als een 🐌je wandel ik naar de 85 kilootjes …🀞🀞🀞

 Hoii

Tja ik ben hier maar weer om mijn verhaal te doen, kom nu weer niet op mijn topic, balen hoor..maar hier lees je het zelfde dan haha

Afgelopen weekend met onze dochter weg geweest naar Leidschendam ,een echt top weekend met heerlijke vreterijen , waaronder een heerlijke cupcakeje met caramel ,plukken van het lekkernij om er nog zolang mogelijk van te genieten 

We zijn naar het youseum geweest, man o man wat gaaf was dat , mijnnkaken doen nog steeds zeer van het lachen , heerlijk…het laatste onderdeel was een zwembad met roze ballen , als je er in stond was je tot je halve middel bedekt..

We gingen op een gegeven moment een foto laten maken Vh bedrijf, (van te voren HD je een kaartje gekregen en dat kon je bliepen en dan werd er een foto gemaakt , dus? Ik in de houding  zitten ,wachten op het kiekje , glij ik weg en val tussen de bubbels ,grote bal voor mij neus die druk ik nog weg …maak ik zink verder in de ballen >er is een foto genomen, hihi Mj staat er tof op en ik…och fantasies een klein lief handje kwam nog boven de bobbels uit , geweldige foto en elke x als ik het zie _moet ik lachen ..

Maar ja na al leuke dingen komt een einde aan en ook aan de vreterijen ..

Heb ik nu werkelijk nΓ©t met Mj afgesproken dat we elke dag een half uur aan bewegen gingen doen???

Ja het staat er echtπŸ™ƒ wel goed idee van haar, anders denk ik morgen weer, geen zin> half uur wandelen of op de Wii> en was doen en zo was geen work-out >hihi dat hoort er niet tussen , ga morgen vroeg gelijk wandelen en als ik zin heb, smiddags even lekker op de Wii hoepelen >krijg ik vast een slanker taille van.

Zoals altijd heb ik er weer reuze zin in om te starten,maar degene die me  al langer kennen is dat vaak van kort duur maare?het moet nu echt goed gebeuren en ik moet streng voor me zelf zijn.

Wat baalde ik van me zelf toen ik in de spiegels keek en langs de ruiten vd etalage liep ,ik trok steeds aan mijn truitje om mijn buikje te vermommen en dan mijn hoofd ,och wat een toeters zeg en die hanggeit onder mijn kin , tjee geen gezicht …

We hebben met elkaar afgesproken zes weken .

Enne Mj kwam met een geweldig idee πŸ₯Ίhoe komt ze daar toch op> om ….om …nou ja gewoon..om mmm…morgen op onze skaaltje te gaan staan en dan vrijdag weer (dat word dan weer onze weegdag ) ik ga morgen echt met de ogen dicht er op staan ,kan mijn skaaltje niet aan >breekt haar nekje . …ik denk wel 104 kg >denk ik >hoop het niet >maar kan wel zo zijn , ookal hebben we heel wat gesjouwd de afgelopen drie dagen ,boven de tienduizend stappen ..

Maare eefje ,ik eet wel lekker een gebakje hoor woensdag! Kom ik wel lopen haha ,gelijk mijn half  uurtje dan gehad en terug weg taartje er weer af gelopen …

Nu moet ik wel goed mijn best doen. Want ik ben altijd te eerlijk en kan niet jokken  om mijn gewicht , maar ja wat schiet je daar ook mee op? Dan houd je jezelf voor de gek toch?

Als jullie zin hebben dan kun je mijn blogje vastzetten in je mobiel of iPad ,mis je niks , nou kijk maar >eerste plaats is> dat ik het weer voor mezelf doe…>waarom?

&dat ik weer normaal mijn schoenen aan kan doen en veters kan strikken

& energie en uithoudingsvermogen weer terug keren

&weer lekker in mijn vel zit

&meer fruit ga eten

PLAN  VAN AANPAKKEN:

🧐🧐🧐🧐

Lees je nog wel ….ga morgen verder babbelen



Reacties

Populaire posts van deze blog

Srprs.me > verrassingsreis πŸ₯°

Vada Toscane

2022