🐌🐌🐌🐌🐌ga steeds trager en dan…

 Helootjes,

Hier weer een berichtje van een eeuwige strijder om de kilootjes over boord te gooien…zuchtπŸ™

Ik ging weer terug  naar de basis , boterhammetje smorgens en smiddags ,zelfs nog een x bak salade ,maar het heeft niet geholpen , vorige x was ik blij dat ik was af gevallen , door de week weer er bij op …

Okee het is nog geen vrijdag en ik doe al super goed mijn best deze week met een nieuw plan πŸ˜‚πŸ˜‚iedereen word gek van mij en ik het meeste …jΓ‘ wat is mijn plan dan?

Nou heel gewoon drie x daags eten , dus geen tussendoortjes meer ,eigenlijk vier x daags ( toetje om acht uur ) verder drink ik water koffie en soms thee , probeer zo veel mogelijk eiwit over dag te eten, gistermiddag had ik gebakken ei met kaas en rookvlees ,geen honger gevoel gehad , zou ik het wel krijgen dan neem ik een stukje fruit 🍎 Maare ik ben nog maar vier dagen bezig …

Las terug in mijn vorige blog dat met joepie > dat 101.8 was…oooooo dan scheelt het nog niet zo veel met mijn 102.4>tot nu toe .

PREDNISON 

Ja het valt niet mee hoor, mag πŸ˜”weer verder slikken met een halve (ging best wel goed met mijn lichaam ) maar de bezinking zegt anders ,normaal 31 (dacht ik ) en ik heb 55 >was weer wat omhoog gegaan ..en hoe het met mijn gewicht ging (ik wil daar niet over praten snap je toch wel ) zucht boven de 100 (valt die 102 nog wel mee πŸ˜‚ ) waaat? Vind je dat goed? Haha nou niet echt ,maar de vorige x met de bezinking had ik eum ook torentje hoog over de 100 …dokters in rep en roer en ik…ik voelde me heerlijk, kon alles eten , ja zelfs chips en ijs en snoep en ik viel alleen maar af ,was een heerlijk gevoel..

Nu> alles wat ik te veel eet kom ik wel twee kilo aan en op een gegeven moment weet ik ook niet mee wat goed voor me is> gaat nu top>maar voor hoelang ,blijven bewegen enne daar ben ik reuze goed in 😜🐌

Samen met Tanja strijd ik weer , dat doe we al jaren , we komen er wel ooit, hopelijk brengt 2022 ons eindelijk eens een goed jaar.

Deze drie maand dubbel wat zeg ik wel vier dubbel mijn best doen, ik dacht dat ik wel kon stoppen met de prednison 🀨 ik wil eum niet meer ,maar beter om wel te slikken , gezeur ook allemaal, nou maar braaf verder met mijn prednisonnetje . Komt wel πŸ‘ goed .



Reacties

Populaire posts van deze blog

Srprs.me > verrassingsreis πŸ₯°

Vada Toscane

2022