🐌

 Goedenmorgen allemaal,



Benieuwd? Wat ik weeg , nou zie plaatje> volledig ontploftπŸ˜‚ nee viel mij reuze mee…natuurlijk niet het getal wat ik liever straks nooooooooit meer terug zie, Okee met de billen bloot ,zeggen ze dan altijd> slik ☺️πŸ™πŸ€­☹️☹️ 102.6 kg > ja ik weet het >heel erg …en eigenlijk hebben we helemaal niet zo veel gesnoept ,zit ik me te bedenken, alleen dat cupcake en wat chips en mentos fruit 🍎 ( of nog meer gekke dingen gehad Mj ? ) eum haha miss die crossiant smorgens .

Afijn vandaag een nieuwe start ,het wii bord staat er al , maar kan de controles niet vinden , heb er eentje >hoop dat die het doet >moest even laagje stof van het Wii bord afhalen ,tja en als niks doet dan ga ik maar wandelen (Γ©cht geen zin in> zoveel gesjouwd het afgelopen weekend ) als het niet werkt ..

Staat nog veel op planing vandaag in mijn hoofdπŸ™ƒπŸ™ƒ opruimen van keukenkastjes wat weg kan > zoals jullie al weten gaan we weer verhuizen πŸ˜‚ ach ja om de twee jaar >waarom niet ,nu toch weer naar wat kleiners en tis een heel knus huisje >denk hier wel 5 jaar πŸ₯°

Nu was ik net die controles aan het zoeken ,staat er naast de bank een mand met ,ik weet niet hoeveel bladen (die straks ook maar eens uitzoekenπŸ‘€) maar ja …ik denk (als velen van jullie ) misschien kan ik er nog wel plaatjes uit knippen,..net als tien minuten geleden dat ik dacht met een stuk karton (heb twee leuke mokken gekocht met Amsterdamse huisjes ) waar de grachtenpanden op stonden >miss kan ik daar nog mee scrappen πŸ€­πŸ‘€daar gaan we weer ) nee heb het weg gegooid > wel goed zo’n programma op tv >huis op orde>zelfs ik leer er weer van …mijn zus is daar goed in>weggooien ,ze zei bij de vorige verhuizing >wat moet je met al die mokken ,och en toen gingen daar mijn twee koeien mokken in doos voor wegdoen >je  kunt maar uit 1 mok drinken 😌ja dat is waar ,maar de Starbucks gaan niet weg >anders moeten we weer naar Amerika, alles steden waar we zijn geweest hebben we een mok van >is trouwens geen ramp hoor, ga er graag nog een x naar toe >maar dan zonder mondkapjes en gedoe er om heen..

Euh ik ga nu even de Wii verder opzetten en kijken of ik er een half uurtje op kan sporten, mij kennende word dat vast wel langer >maar ik moet een half uur volbrengen .

Zie jullie bij de volgende babbels 


  O hihi er staan er al drie, dacht het lukt maar niet πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜Ž

Reacties

Populaire posts van deze blog

Srprs.me > verrassingsreis πŸ₯°

Vada Toscane

2022