Walking at home of wandelen thuis

 Lieve lezers, 

Oooo even wachten , anders word mijn koffie alweer koud , Hm beetje lauw alweer, ik denk dat mijn prednison begint te werken,dat is fijn...dan kan ik beetje meer sporten.

Eigenlijk had ik niet écht zin vandaag,maar? ...toch maar zin gemaakt met >

Via de tv> via you-tube kanaal. 

Er stond nog eentje voor ,dit x met een man, vooruit dan maar. > toch nog maar eens zo’n rekband kopen,ik doe nu...net of ik ook een band heb >heel zwaar😂.

Iek had een 20 minuten wandelen, rennen, springen Workout ,pfff dat was me wel wat> gaat ook altijd zo vloeiend perfect ,gaat hij rechts 🥴ga ik naar links en dan die handen en armen en benen te gelijk en dan ook nog springen >whahaha mijn hersens zijn nu ook wel goed getraind.

En toch viel het na afloop wel mee! Weet je wat het belangrijkste is? Dat ik gewoon mee heb ✅ gedaan! Oké na afloop ,zweetdruppeltjes en spierpijn in mijn boven benen later voelde ik het ook nog in mijn kuiten> heey dan heb ik het goed gedaan...was ook moe, maare gewoon even relaxen en ik had energie over voor mijn strijk wasje en door de overgebleven sneeuw te baggeren om de container van de weg af te slepen.

Morgen weer een programma en dan woensdags heb ik vrij en in weekend >dus vier in de week ga ik wandelen> donderdag in het echt >als alle sneeuw weg is >denk het wel...ik moet het van mezelf vier x in de week. Zo punt uit.

Was ik op you-tube op de hoelahoep gestruikeld , omg dat is in je hoepel springen ,maare die vrouw had volgens mijn wipschoenen aan ,werd al moe als ik er naar keek> zou ik over een jaar kunnen doen haha >nee dat ging me een beetje te snel..maar wie weet zie ik nog wel andere oefeningen > jullie zullen het dan wel lezen of zien>plaatje hihi>ik niet hoor>misschien als ik het onder de knie heb.

Dit was het weer, ga eten maken noedels met kipreepjes >jammie 

Fijne avond en tot de volgende babbels,
Liefs,\
Alice 



Reacties

Populaire posts van deze blog

Srprs.me > verrassingsreis 🥰

Prednison werkt uit

Vada Toscane