Spierpijn

 Lieve lezers,


Idd niet meer doen> afgelopen maandag gewandeld > weet je nog? Nou de volgende dag onmeunig veel spierpijn ,niet normaal ( en ik dacht ...dat het wel weg was gebleven met de prednison,nou echt niet ) ik voelde mijn billen,bovenbenen,armen, zijkant lichaam ,kuiten> Okee ik heb dus wel wat gedaan . ..vandaag dus een rustdag en nog vol ik overal pijntjes.

Tuurlijk weer te veel gedaan enne die vier dagen in de weer, terug getrokken naar twee in de week > morgen ga ik in het echte leven weer fietsen en wandelen, even opbouwen😌ik wil weer te veel en te snel.

Wat? Hoe ik me voel?


Zo dus...🥴😂.

Komt wel weer goed hoor, daar ben ik wel zekers van , duurd alleen wat langer ,verder alles goed hoor, 


Fijne dag en tot de volgende babbels, liefs,\alice 


Reacties

Populaire posts van deze blog

Srprs.me > verrassingsreis 🥰

Prednison werkt uit

Vada Toscane