Vitamine D

 Lieve lezers,

Och wat is het weer toch heerlijk, vandaag iets minder dan gisteren ...lichamelijk ook! 

Heb eigenlijk helemaal niet zoveel gedaan , nou ja..Euh was gedraaid ,opgehangen...afwasmachine uit en inpakken, tuinset versleept >zodat we langer in het zonnetje kunnen genieten..en Pff mijn lichaam bonken >of ik heel hard gelopen had ...zal wel aan de prednison liggen en och pas om 13.00 uur ingenomen, was het kats vergeten.

Vanmorgen twee boekjes gemaakt > online eentje voor mij en eentje voor ?  Haha  zegge lekker niks ..woensdag bordje met een smurfinnetje maken voor een vriendinnetje ergens hier in het kikkerlandje..🤫

Was ik gisteren met het snotterdoosje bezig ,heb ik niet genoeg garen ( ben ook weer veels te gretig geweest om niet af te hechten maar naar het volgende punt gegaan ,tja dan heb je de kans dat je te weinig hebt, dus word de andere kant maar wit )

Even nog afmaken ,kan ik het verder in elkaar zetten, 😂moet ik niet weer de kersen op zijn kop zetten, kon gisteren alle drie zijkanten weer uit elkaar halen...tja zo blijf je bezig 🥴

Nou toedels ga bakje koffie drinken met een plakje koek>heb ik wel verdiend>vind ik zelf 

Tot de volgende babbels,

 Liefs,

Alice



Reacties

Populaire posts van deze blog

Srprs.me > verrassingsreis 🥰

Prednison werkt uit

Vada Toscane