Uitslag bloed

 Lieve lezers,

Twas te verwachten, ik mag weer aan de prednison en nu vind ik het helemaal niet meer erg,als ik van mijn pijn verlost word ben ik al super blij, afgelopen januari was een hell , dat niet weer,hoop dat mijn rechte been ook weer normaal gaat doen> wilde niet goed omhoog, been in broek krijgen, pff wat een ellende ,haha moest haar overal mee helpen,zelfs als ik even met de benen over elkaar wilde zitten.


We ( de internist ) en ik hebben afgesproken voor twee maand 1 tablet van 5mg elke dag ,dan weer bloed prikken en krijg dan weer telefonisch consult. 

Denk dat over twee maand alles wel weer goed is...zoals altijd na dit wondermiddel.

Gelukkig had ik nog een voorraadje van de vorige x ,volgende week donderdag moet ik weer nieuwe hebben.

Of ik nu al wat merk?

Ja eigenlijk wel, kan al wat beter vd bank af komen, al hoewel ik nog wel wat voel >heb net de was gedaan en aan het vegen en stofzuigen geweest🤭het moest gewoon, net gegeten en nu wilde ik gaan diamond painten >kan ik ook niet eten.


Trouwens de bezinking was nog net als de vorige x stabiel >😀ik had denk ik ,net die dag van prikken een goede dag ,als ik eerder had geprikt was het hoge geweest >>>>denk ik🙃

Over een paar dagen voel ik denk ik niks meer, dan kan ik de ramen van binnen wel eens gaan lappen >>als ik zin heb .

Met de prednison komen de vreet buien er ook weer aan, dit x wil ik dubbel extra opletten dat ik dit ga voorkomen.

Hoe dan?





Euh veel gaan d.p (dan word zelfs de koffie of thee koud , geen tijd om te eten en als het weer het weer toe laat ga ik drie x in de week wandelen en of fietsen ,zodat ik toch nog af en toe een bakje chips kan nuttigen.

Afvallen

Ga me de eerste twee maanden nergens mee bezig houden, doe gewoon mijn ding  probeer drie maaltijden en twee TUSSENDOORTJES te nemen en dan zien we wel over twee maand toch? 

We zien wel waar het s]schip strand 🏖 

Fijne dag ,



Liefs,

Alice 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Srprs.me > verrassingsreis 🥰

Prednison werkt uit

Vada Toscane