Mwah

 Lieve lezers,

Ik dacht >joepie prednison ( anders niet hoor, maar na de maand januari wel) maar...of het moet nog gaan werken of de dosering is te laag (🙈hoger wil ik eigenlijk ook niet ) maar nog steeds last van mijn schouder en linker kant nek , been werkt nog steeds niet mee, oké tis iets minder van alles,maar dan praat ik ook over ietsiepietsie.

Vanmiddag haal ik mijn recept op, toch maar even gebeld of het er was , leek wel een spelletje>welke recept komt u ophalen (nou staat toch bij mijn naam ) de pil 💊 >nee jó ikke altijd vriendelijk 🤗 prednison >ja die was er wel >duhhu 

Hier in de straat is het nog vol met ijs, dus mijn mannetje  rijd met me mee, als ik nu val>oei oei 

Hoe ik aan mijn wandeling kom? 

Via you-tube ben ik met deze wandeling begonnen, tip van Tanja en ik dacht ga eens kijken wat het is  maar pfff heeey , dacht doen we wel even ,beetje wandelen,maar daar kwam meer bekijken, ga straks ook even weer doen, wilde eerst elke dag doen, maare ik moet het even opbouwen, heb het alleen nog maar dinsdag gedaan ,>ik had me toch een spierpijn ,bovenop de andere pijntje (heerlijk 🥴) straks even wat meubels weg zetten, jaja je mag ook nog heen en weer lopen en 👋 zwaaien en schoppen en je bibs aan tikken >dan denk ik,zou ik nu Ierse benen hebben, zou ik het wel goed doen,maar jó wat maakt het uit >ik beweeg ...ga haar maar eens opzoeken op you-tube ,vandaag ga ik ook voor 1 mile,maar je hebt ook 3 mile en 30 min , wel vervelend dat er reclame tussendoor komt of dat het beeld ineens stil staat>als dat gebeurd gewoon op de plaatst stappen.

TWEE MAAND NIET AAN AFVALLEN DENKEN🤥

Haha dus  beetje wel, ik wil >dat word mijn doel >niet boven de 98 te komen, dus extra goed mijn best doen>iets beter dan de vorige x>toen was ik weer 8 kilo aangekomen met de prednison,mijn teller staat nu (na een vette maaltijd .>drie pannenkoeken met spek en twee bollen roomijs ,slagroom en een chocoeitje ). 97.7 kilo >valt me nog mee ,was ik volgens mij vorige x ook >of was dat 97.4 haha ik zie dat ik de laatste x op zondag heb gewogen...dus? Ff goed mijn best doen...ik heb niks verleidelijk in mijn keuken hoor?


🙈🙈🙈 afgesproken met Tanja , 2 eitejes per dag >zou ik dat kunnen volhouden en Tanja ook! Haha jullie lezen het dan wel hier..

Zo even opruimen en dan gaan wandelen ,maar eerst weer tijd voor een kopje koffie mmmm lekker!

Fijne dag en rustig aan,

Liefs,

Alice 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Srprs.me > verrassingsreis 🥰

Prednison werkt uit

Vada Toscane