Zwakke momenten

 Al die jaren dat ik al aan het afvallen ben >heb ik af ent op zwakke momenten en ik weet eigenlijk niet zo goed waar ze vandaan komen , jaren geleden kon ik nog streng zijn tegen mezelf en alle menuutjes goed aan houden.

Zou ik verpest zijn door al die menuutjes en die vreselijke obsessie weegschaal?

Eierkoeken waren altijd mijn lievelings koeken en nu> ik koop ze ..en ze blijven staan .vind ze niet zo lekker ,optimel vind ik nu mierzoet>alleen de kokos vind ik nog lekker >maar helaas is die er maar een paar x in het jaar, crystal clear> ook zo zoet 😛

En nu heden twijfel ik over van alles> zal ik weer een menuutje volgen (wetend dat ik het toch niet volhou) of weer een x het vetvrij dieet doen >waar het ooit allemaal mee begon of toch maar liever het Ananasdieet >ja >die wil ik nog een x doen >dat was 1 van mijn beste diëten ooit en errug lekker en nu niet denken >dan eet je alleen maar ananassen >nee hier eet je ook brood en risotto of rijst bij >weet het niet meer zo goed 


Wacht https://www.snel-afvallen.nl/info/afslankdieten/ananas-dieet/ ik heb het even op gezocht , kun je er even op kijken ,Hm even kijken op vetvrij.com >daar heb ik ooit mijn ervaringen gedeeld , one momento zo terug 

https://vetvrij.com/ananasdieet.html 

Ach leuke herinneringen komen weer terug >dit was op het forum, nu nog mijn eigen ervaring zien te vinden, tis een beetje veranderd. 

Pff ikke alle pagina’s af >16 in totaal en wat dacht je staat het op de laatste bladzijde ,Euh staat ook iets in het geel ,dan maar even met de muis of vinger er over >toen was het zo leuk om in kleurtjes te werken , heb nog niet alles gelezen >of ik nu er ook in heb gezet dat ik ben afgevallen >o nee mijn koffie weer koud …hihi 

https://www.vetvrij.com/phpBB3/viewtopic.php?t=2404

Vier dagen kunnen jullie toch wel volhouden 😂 net als ik …de anananassen zullen wel niet meer zo goedkoop zijn 

Ik heb weer een topic op vetvrij aan gemaakt >hier kun je me straks vaker vinden https://www.vetvrij.com/phpBB3/viewtopic.php?f=89&t=9270&sid=0d02adcc6e82edcc7bb43bbb5da193d8


Zie jullie daar goed? 


Fijn weekend 

Alice 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Srprs.me > verrassingsreis 🥰

Vada Toscane

2022