Skatje? Maandag begin ik weer…๐Ÿ˜ณ

 ร‰cht waar…maandag begin ik weer ..met afvallen..

Waarom beginnen de meeste mensen altijd op maandag >ikzelf omdat…Euh het begin van de week is en ja a.s maandag begin ik weer .

Pff mijn buik zwelt op door alle vele koolhydraten , verjaardag gehad van rein, natuurlijk veels te veel gebak over ๐Ÿ˜Œen zo zat ik vanmorgen heerlijk te eten van mijn zelfgemaakte monchou taart en later die ochtend aan een tompouce ๐Ÿ˜ณ lekker hoor en met nog een toef slagroom (was ik gisteren helemaal vergeten ) maar alles moet op voor die maandag.

ร‰n ik kan weer vooraan beginnen met >denk ik wel 100 kilootjes ,de laatste tijd is het echt een ramp ,twee weekenden weg geweest ,nou dan weet je het wel ,hapje hier hapje daar en mijn skaaltje vond het helemaal niet fijn dat ik op haar stond ,haar arme ruggetje deed haar zo pijn ๐Ÿ˜ฃ solly ๐Ÿ˜”


Wat ik ga doen? Nou Euh gewoon eten > ik ga geen diรซten meer doen ,eiwitrijk,kcalrie arm ,shakes of andere troep..

Ga terug naar de basis >als vroeger (moet je heel end terug ๐Ÿ˜‚) boterhammetje , afwisselend een x met yoghurt of zo >kijk nog wel even >ik heb al wel een plan gemaakt met food> hier kun je alles eten wat je lekker vind als je maar onder je kcal blijft en dan ga je soms wel wisselen .

Ik vul het meestal in de ochtend in> eerst het avond eten , vanaf volgende week heb ik de hellofresh weer, dat staat ook in food vermeld (zo fijn ) en dan eerst na het ontbijt ,tussendoortjes ga ik fruit invullen ,soms een koekje >je moet wel bedenken >afvallen moet leuk blijven en als je dan ooit je streefgewicht hebt behaald >dan kun je zo gewoon verder >denk ik ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

VOLHOUDEN

In al die jaren dat ik al aan het vallen ben >zeg het jaartal maar niet meer ๐Ÿ˜Š ben ik op en neer gegaan , nu heeft de prednison wel elke x voor problemen gezorgd ,maar nu zit ik dan eindelijk op een halve en ik weet dat ik ook met die halve kan afvallen>maar ze hebben het zo lekker gemaakt  in de wereld ,ze kunnen beter al die ongezonde producten duurder maken en het gezonde goedkoper.

Ik had de chips en koekjes al in de voorraad kast gelegd en nog keken ze me aan >dwars door al die muren >en ja hoor, daar zat Alice met een bakje chips en wat ook waar is, als je enge film kijkt eet je sneller >ik heb me zelf daar op betrapt >dus dan maar tomaatjes eten ๐Ÿ˜

Ik heb nog wel een leuk invulboekje besteld ,daar ga ik mee aan de slag, koolhydraken heet het ,geschreven door 

Yvonne Karst



haha maar de naam er even bij gezet  voor ik ook iemand aan mijn broek heb zitten ( denk maar aan sb ,tja gedoe allemaal, ik sta achter Sb hoor, ik heb haar ontmoet en ze is gewoon normaal en loopt niet naast haar schoenen ,daar kan ik wel iemand anders op aan spreken๐Ÿ˜ maar ik ben wijs en houd mijn mond )

     Ik kom straks ook 1 x per week even hier babbelen,hoe het gaat ..
Ik heb ook het boekje koolhydraken ,maar na lezen ..dacht ik…tja ik moet wel koolhydraten binnen krijgen. Anders gaan mijn bloemetjes weer verstopt raken en dat wil ik รฉcht nooit meer.

De uitdaging voor mezelf is echt 1 x per week op de schaal te gaan staan >๐Ÿงik begin maandag ,maar ik weeg vrijdags >dus? De eerste week van maandag tot vrijdag en week twee gaat van vrijdag tot vrijdag >snappe het nog >niet? Dan gewoon 100 x lezen tot je het snapt en anders vraaag je het maar ๐Ÿ˜‚
Ik zal jullie maandag even laten zien wat ik weeg en omtrekken en als ik dan ooit ( kuch kuch ) het streefgewicht heb behaald ,dan kunnen jullie zien hoeveel ik ben afgevallen .

Nou ik heb er weer zin in, samen met Mj en Tanja kom ik wel en zij ook! ๐Ÿ˜

Reacties

Populaire posts van deze blog

Srprs.me > verrassingsreis ๐Ÿฅฐ

Vada Toscane

2022