Skatje? ..dinsdag/woensdag/donderdag/en vrijdag

 Zo een hele week al weer voorbij en me bijna netjes aan food gehouden ,ik zat er 1 dag met vet er veel overheen , maar met kcal bleef het altijd over . 1.6 kilo eraf >maar laten we maar zeggen 6 ons _ die kilo gaat er meestal sneller af als ik weer normaal ga eten >na verjaardag en al dat gewok > op naar vrijdag. Dan vertel ik jullie wel hoe het komende week gegaan is en ga ik voor 5 ons eraf >en niet er bij ..

Zo nog even mijn boekje invullen , staat nog bij wat je beter had kunnen doen > ๐Ÿ˜„๐Ÿ˜„jรก dat weet ik wel , meer bewegen ,maar echt geen zin en VIPo wilde ook niet >donderdag lekker gefietst enen woensdag gewandeld in de winkel en naar huis 

Komt wel goed even energie oppeppen 

Tot volgende week vrijdag 

☺️๐Ÿ˜Šheb niet zo zin om nu te typen 


Reacties

Populaire posts van deze blog

Srprs.me > verrassingsreis ๐Ÿฅฐ

Vada Toscane

2022