Skatje? ..maandag begin ik weer> Hoe ging de maandag?

 πŸ˜‹πŸ˜πŸ₯°πŸ˜‰πŸ€©πŸ˜Ž

Ja hoe was het …heel gezellig in mijn upπŸ˜„ had ik die avond ervoor nog beloftes met mezelf gemaakt > gaan wandelen met Vipo ,maar ja Vipo had geen zin en ik ook niet >lekker in de tuin gezeten en Vipo lekker rond gehuppeld..

Mijn hersentjes zeggen altijd van alles ,maar doen jΓ³ maar , gisteren genoeg work-outl gehad, berg strijkbord ,wassen en ophangen en drogen en vouwen 

Veel water gedronken (zonder misselijk te worden , paar weken werd ik na drie slokken al 🀒 misselijk, zal wel een virus in mijn lijf hebben gehad ) nu drink ik weer vier flesjes weg en dan is het ook goed en als ik er bij nog thee drink ,reken ik dat ook mee! 

Hebben jullie dat ook?

Altijd tijdens het eten bereiden…krijg ik trek > nu moest ik even wat anders bedenken , 🧐 bouillon soep had ik nog>in die handige zakjes ,Maare wat zout!!! Honger/trek gevoel was wel weg >dus? Dat is een goed idee van mezelf ,komt dat ook eens op ( altijd gekocht en nooit wat mee gedaan ✅)

Vandaag alweer dinsdag > benieuwd naar a.s vrijdag wat het skaaltje zegt, πŸ˜”hoop dat het dan beter met haar rug gaat , ik heb haar al extra schoon geboend, massage gegeven ,maar ze loopt nog wel beetje kreupel en ik….och ik schaam me rot😳😳😳😳😳

Wacht > nog niet weg gaan ,ik moet jullie even wat laten zien, bij de Picnic (online winkel en die het gratis komen brengen ,als je voor €35 euro besteld ) hadden ze iets nieuws in het fruitbaasje liggen > zo lief en klein kiwietjes >ikke dus besteld>alles wat nieuw is even uit proberen. 

Skattig hΓ© 


Even leuk in een flesje gepropt >πŸ˜‚ met fotobewerking ,haha anders krijg ik mijn vruchtjes er niet meer uit ,zeearend lekker πŸ˜‹, lekker zacht en zo op ,had er ook niet zoveel  dacht straks zijn ze erg zuur of zo ..lekker zoet ,vanmiddag ook maar een paar ..

O help het isa, bijna kwart voor één nog al logisch dat mijn buik ,druk aan het schreeuwen is  het heeft zin in eten> wat zal ik eens eten ..

Oja over food app, op iPad is nu een vernieuwde gekomen , man o man vond de oude veel handige en heel veel van hellofresh staat er ook niet meer echt tussen >) gewoon drie x per dag eten en 3 tussendoortjes >het avond tussendoortje word of een toetje of niks 

Ach ja ik twijfel nog wel eens πŸ˜‚πŸ˜‚ ook of ik de hellofresh aan zou houden, heb ook nog zo veel leuke kookboeken met heerlijke maaltijden erin, afijn voor deze week heb ik het wel >als ik maar afval >maar ja dan moet ik wel meer aan beweging gaan doen, morgen dan ga ik wandelen en boodschapje op de terugweg doen >komt goed >ben weer vol goede moed en energiek bezig ..

Ik zie jullie vrijdag weer >dan babbel ik even de rest van de week bij of ik nog in verleiding ben geweest 

Tot over drie dagen 


Reacties

Populaire posts van deze blog

Srprs.me > verrassingsreis πŸ₯°

Vada Toscane

2022