Skatje? Maandag begin ik weer

 Resultaten op de maandag ochtend😔😳🤔🥺😩

Och wat errug!! Mijn allerliefste skaaltje is door haar rug gegaan, toen ik met mijn blote voetjes er boven op stond> durf het bijna niet te zeggen > maar? Ik weet ook dat het binnen enkele dagen er weer onder zit > verjaardagen en wokken gehad .


Netjes mijn boekje ingevuld >voor 


En natuurlijk mijn streefgewicht ,hoe graag ik het wil >😂met een dikke 10 natuurlijk en of ik het haal >denk een 7 

A.s vrijdag kom ik even weer ,kijken of ik ben afgevallen en dan gaat het echt in .

Ik zag in het boekje dat ze per vier weken ,wacht even foto maken > 

Tussen door zal ik af en toe vertellen hoe het gaat , maar het volgende getal van >hopelijk🧐< afvallen zet ik over vier weken hier neer , zo blijft het extra spannend,zal Alice afvallen of 😏aankomen ( dat kan ik ontzettend goed , gewoon een kei er in😂) 

Vandaag ben ik goed begonnen , moest eerst al km maken door het huis, op zoek naar een cm, nou en er lag nog een papiertje bij en heb alles even na gemeten en ik ben in buik omtrek wel veel aangekomen ,wel 5 cm (en nee ,ik ben niet zwanger ,jó nu niet meer hoor op mijn 57 jaar 😂 ) wacht>ook daar heb ik een foto van >

Het scheelt maar 1 onsje >  bij gewicht en de buik en kuiten zijn wat dikker > maar tjee die buik zeg ERRUG ZEG😊😊😊😊😊😊😊😊😊 gaan we wat aan doen , minder koolhydraten eten ,hoe en wat lees je nog wel een x 

Ga er vandoor, even Workout doen in strijken en was ophangen en daarna lekker lunchen met yoghurt en peertjes 

Zie jullie vrijdag weer …tot de volgende babbels



Reacties

Populaire posts van deze blog

Srprs.me > verrassingsreis 🥰

Vada Toscane

2022