Tweede prik>moderna

 Lieve lezers,

Mijn tweede prik heb ik ook binnen, natuurlijk ben ik iets beschermd na 14 dagen , nog wel mondkapje/andere halve meter en handen wassen.

Als ik het goed begrijp, kan ik het nog wel van een ander krijgen ,maar ik zelf kan het niet doorgeven >denk ik ...heb ook zoveel verhalen gehoord..laat het wel over me heen komen >zie wel en anders komt het op mijn pad.

De rode plek (weten jullie nog m zie andere post ) ik was gelukkig niet de enige , meisje die daar zat had het na een week en een mevrouw kwam later binnen ,had het ook gehad >is niet erg als je deze krijgt ...ooo dan is het. Toch goed? 

De prik ,het bloede wat , kreeg een kleinkind pleistertje, de prik was bijna niet meer te zien, zo klein gaatje zit er dan in je arm...ieniemienie 


Ik kan op vakantie ,heb mijn bewijs, maar ? Ga toch lekker niet wil geen Corona test doen> zolang het niet hoeft ,blijf ik mooi in Nederland op vakantie..

Fijne avond en veel liefs,

Alice 🐩

Reacties

Populaire posts van deze blog

Srprs.me > verrassingsreis 🥰

Vada Toscane

2022