Diamond painting

 Lieve lezers,

Wat is het toch een heerlijke bezigheid> diamond painting >D.P >afgekort.

Paar jaar geleden mee begonnen en nooit gedacht ...dat het zo’n verslaving zou worden..het houd je van de straat 😂word ik geen hangouder🤣🤣

De uren vliegen om..in het begin had ik steeds last van mijn nek> ( de spieren werkte niet erg mee ) turen op de gekleurde steentjes kijken en plakken en dan voelde ik een steek in mijn nek>dat betekent gelijk stoppen anders lig ik weer stil en plat op bed met een zeur in mijn nek.

Nu> heb ik er bijna helemaal geen last meer van, heb ze natuurlijk getraind met al dat painten😜

Eens even tussen mijn foto’s kijken, was was ook alweer mijn allereeerete paint >zo terug ...


Dit was mijn eerste kunstwerken vroeger >jaren geleden  was ik nog aan het borduren, geboortelappen ,maar nu paint ik ze >stukken gemakkelijk dan 🧵 borduren en Já..zo krijg je er dan weer een hobby bij>of ik al niet genoeg hobby’s heb..

Ik zal jullie nog een paar laten zien> voor baby’s en kinderen


Skattig hé 🥰

Voor mijn man ook een pronkstuk voor zijn verjaardag gemaakt> alleen staat wel in de keuken 😁😁

Juist ..de melkmeisje..
Deze mooie kever voor zijn kamer...( er komt over een paar jaar >denk ik haha nog eentje bij ) eerst alle andere pronkstukken klaar painten.

Natuurlijk kan ik zelf niet achterblijven > tegenwoordig hebben ze zulke leuke dingen om te painten> pennendoosjes,boekenleggers, snotterdozen,brildoosjes,boeken ...nou ja heel veel gewoon..



Boxen en wat een verrassing dat ze zo groot waren, daar kan veel in en tja het bleef niet hij eentje 😜


Deze Pauw ga ik binnenkort nog maken.
Maar wat dachten jullie van sier kussen met paint ...niet op gaan zitten😂😂anders sta je op hebbje allemaal steentjes aan je kleven...

Hoe leuk zijn ze..de bloem ben ik mee bezig ...maar tussendoor ook met een andere bezig > beetje afwisseling ...
Morgen zal ik verder vertellen over diamond painting en nog meer d.p laat ik jullie zien...o.a de snotter dozen.
Tot morgen en een fijne dag ,
Liefs,











Reacties

Populaire posts van deze blog

Srprs.me > verrassingsreis 🥰

Vada Toscane

2022