Precies gelijk gebleven🥳

 Lieve lezers,

Och wat ik ook allemaal gegeten heb , dan ben je natuurlijk niet afgevallen, verbaasde me wel  ..precies het zelfde >top gedaan! Met de pizza ,hamburger en nog wat ..

Ik heb deze week ook bijna niet gewandeld> 🥺geen zin> in de regen te badderen...en dacht eerst nog te gaan zumbaaa op de Wii....ook geen puf> zal nog wel aan het prikje hebben gelegen toch? Zeg maar of schud maar ja...dan weet ik genoeg ( gelukkig alle hoofdjes schudden ja> fijn dat jullie zo met me eens zijn )

Voor volgende week heb ik extra planing gemaakt , om samen met mijn moeder naar mijn vader te wandelen en dan ook weer samen met mijn vader te wandelen> 3 x gepland op maandag...woensdag en vrijdag >fietsen en wandelen> als ik dan niet een ons ben afgevallen eet ik mijn muts op> die ik niet heb of...ieee winter muts.

En nu ga ik even een potje tennissen tegen de Wii poppetjes , moet even bewegen anders word ik erg stijf en we doen alles voor het goede doel> van de prednison af..

Och ik heb me van dat medichijn toch een onderkin>pff zucht dat word weer maanden tranen om dat er weer af te krijgen bah >ik haat dat medichijn,maar ja ik heb het en nu knok ik ervoor om er weer af te komen, met vallen en op staan 




Fijne dag en tot de volgende  babbels ,
Liefs,\Alice 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Srprs.me > verrassingsreis 🥰

Vada Toscane

2022