Kleine bijwerking van de tweede prik

 Lieve lezers,

Maandag rijd ik samen met mijn moeder naar mijn zus ,ze is jarig en nu mogen er weer twee mensen komen...het was weer gezellig en de tijd vloog om...daar kreeg ik mijn eerste koude rilling.

Thuis gekomen , krijg ik me het toch koud en heel moe...maar afijn het avond eten moest nog op tafel >dus kokkerellen in de keuken.

Na het eten op de bank gaan liggen >tussen door moesten we nog twee planten bakken en twee bomen zolang in de serre zetten> het ging erg hard waaien>Pff wat waren ze zwaar>had geen kracht.

Na 1 kopje koffie ...

dekentje over me heen, we hadden de fam meilandjes opgenomen >we keken eerst wat anders>maar die wilde ik nog zien>Half elf lag ik in mijn bed>daarvoor had ik mijn heerlijke verwarmings deken al aan gezet en nog had ik het koud , heb die nacht raar gedroomd en vaak wakker , bij het wakker worden had ik lichte hoofdpijn>in de loop van de dag is het gelukkig weer opgehoepeld 😁

Vandaag> nog beetje moe , maar doe van alles > huishouden gaat gewoon door en het leven ook , rusten doet al goed>energie opgepompt en gaan met die banaan>komt wel weer goed..

Fijne dag,

Liefs 

Alice💪💪


Reacties

Populaire posts van deze blog

Srprs.me > verrassingsreis 🥰

Vada Toscane

2022