Nou even lachen hoor...prachtige burger met avocado πŸ‘ŽπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

 Lieve lezers,

Oei oei , gisteren pizza gehad ,wel eentje met veel ananas en vandaag een milkshake aardbei πŸ“ ( ja ja ik ben heel eerlijk en biecht het op, dus als ik a.s vrijdag niet ben afgevallen ,   dan...weten jullie waar het aan ligt ) maar heb wel werk out in de tuin gehad , nieuwe plantjes in de bakken, bukken,lopen, beuren en savonds nog blokje om ...maar?

....maar ik heb mijn 150 πŸ’– punten gehaald ,zat er zelfs overheen met 170 πŸ’– punten> o nu denk je welke πŸ’– punten.

Op mijn mobiel heb ik Google-fit als app zitten en deze gebruik ik altijd met wandelen en of fietsen , als je elke week de 150 πŸ’– punten haalt ,dn ben je goed bezig ...ik snapte er eerst niks van met die hartjes πŸ’• nu wel...je kunt ook bv je werk out in de tuin op zetten,  aar dat doe ik eigenlijk nooit...ook maar eens invullen 

Nou ga ik jullie mijn kunstwerk laten zien , van mijn mooie ....prachtige burger...πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ik kom niet meer bij ,de hele avocado,was al een beetje ziek,dus ik had 1 helft was okΓ©, de rest was ...tja stukjes ..weet je ik laat eum nu wel zien ...met de goede burger van Sonja

πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚,maar ook al was het een mislukte burger, het was heul lekker...maar ik maak het niet meer!
De rechte is mijn creaties 

Mijn koffie staat klaar, wensjullie een fijne Avond en tot de volgende babbels,
Liefs,
Alice

Reacties

Populaire posts van deze blog

Srprs.me > verrassingsreis πŸ₯°

Vada Toscane

2022